Ljeto je debelo iza nas i većina će se morati poprilično načekati onih dana kada bezbrižno možemo šetati obalom s pogledom na more uz miris ribe u zraku i dobru staru dalmatinsku ćakulu u uhu. Dalmacija je osim po temperamentnim ljudima, vrhunskoj hrani i prekrasnom moru, specifična upravo i po dijalektu kojeg lokalci jako dobro razumiju, a ostali ostaju s upitnicima iznad glave. Dalmatinski brend Mirakul dizajn svojim grafikama pokušava sačuvati dalmatinski govor i izraze specifične upravo za ove krajeve.
Iza brenda stoji dvadesetosmogodišnji Tomislav Carev, tipični Dalmatinac. Ideja se rodila ove godine, točnije za vrijeme izolacije uzrokovane korona krizom. Sve s ciljem da se ljudi nasmiju i razvesele, što je vjerujemo, u konačnici i ostvareno. Svi posteri dostupni su u tri veličine: A3, A4, A5 a možete ih naručiti preko društvenih mreža. Mi smo izdvojili nekoliko njih, a na njegovom Instagram profilu potražite one koji će krasiti vaš dom.
Foto: Instagram