PECH keramiku savršeno opisuje termin profinjeni minimalizam. Upoznajte Petru koja stoji iza cijele priče
PECH je brend keramike iza kojeg stoji Petra Ceraj iz Zagreba, a njegov prepoznatljiv vizualni identitet osmislila je dizajnerica Lara Žic iz Studija 1.65. S njezinim radom upoznali smo se 201-studiju – upravo ondje se kava i hrana poslužuju u PECH keramici, a tamo ju možete i kupiti.
PECH
Iako je keramika oduvijek bila prisutna u Petrinom svijetu, trebalo joj je vremena da taj interes shvati ozbiljno. Inicijalna iskra zapaljena je davno, kada je prvi put vidjela lončara kako radi na kolu.
“Bilo mi je wow!”, prisjeća se.
Rad s rukama, funkcionalnost predmeta i kreativni proces spoj su koji ju je zadržao u ovom svijetu. Nakon nekoliko godina hobističkog bavljenja keramikom, u jednom trenutku postalo joj je jasno da je to put kojim želi krenuti.
“Kreiranje brenda traje koliko i brend jer njime stojite iza svakog predmeta”, dodaje.
Inspiraciju crpi iz okoline – boja, oblika, tekstura i funkcije predmeta, ali i niza asocijacija. Ideje dolaze na razne načine: ponekad se rađaju tijekom rada, nekad kad nije ni u studiju, a događa se i da početna zamisao kroz proces doživi preobrazbu. Važan dio njezina rada su i narudžbe kupaca, bilo da su privatne ili poslovne.
“To bude zajednički effort”, kaže.
Materijali iz prirode
Materijali i tehnike izrade igraju veliku ulogu u finalnom proizvodu – od kombinacija dostupnih materijala do temperature pečenja.
“Sakupljanje vlastite ‘divlje gline’ i pečenje na drva pretežno rezultira iznenađenjem”, smije se Petra.
Svoj rad redovito objavljuje na Instagramu, a uskoro će biti dostupan i webshop za pregled proizvoda. No i dalje ju možete kontaktirati porukom ili mailom.
“Uživo su uvijek dostupne šalice, tanjurići i vaze kod drage Ivane Bekavac u 201 studiju, a rado izlažem i na eventima u 201.”
Trenutačno radi na novoj kolekciji, a među hitovima se istaknuo pladanj za posluživanje, nastao kao posebna narudžba za foodbloggericu Natašu (Burbon i borovnice), koji je ubrzo osvojio ljubitelje keramike.
“S time odmah mogu potvrditi raniju izjavu da ideje nekad dođu same ili svatko ubaci svoj doprinos.”