Hrvatski projekt potvrdio titulu globalnog fenomena: Iza Muzeja iluzija rekordna je godina
Originalni hrvatski koncept Muzej Iluzija završio je 2023. godinu s rekordnim brojkama, i tu ne planiraju stati. Koncept koji spaja fascinantni svijet zabave i edukacije, poznatiji kao edutainment, osim što je globalno prepoznat može se pohvaliti najuspješnijim razdobljem u svom poslovanju.
Globalni uspjeh, rast i brojke koje impresioniraju
Muzej Iluzija, koncept koji je nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, najveći je i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Trenutno broji preko 45 lokacija u 25 država svijeta na 4 kontinenta, a ekspanzija cijelim svijetom i dalje je u fokusu, s posebnim naglaskom na Zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku.
Za Muzej Iluzija može se opravdano reći kako je u pitanju globalni fenomen koji je privukao više od 10 milijuna posjetitelja diljem svijeta, radi čega se pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste. Ovi rezultati svjedoče o sjajnom spoju hrvatskog talenta i inovacija, što su potvrdili i franšizeri gdje se njih 90 posto izjasnilo kako uživaju i zadovoljni su u svom poslovanju.
Najveći Muzej Iluzija na svijetu i pohod na SAD
Godinu 2023. obilježila je ekspanzija Muzeja Iluzija, posebice pohod na SAD, među čijim otvorenjima se ističe ono u Las Vegasu. Tamo je otvoren dosad najveći Muzej Iluzija na svijetu, ujedno i korporativni, što podrazumijeva da je cijelim projektom upravljao tim iz Zagreba. Prema tom poslovnom modelu u ovoj godini otvoreni su još i muzeji u Charlotteu, Atlanti, Minneapolisu i Denveru.
Novi franšizni muzeji u SAD-u nalaze u gradovima kao što su Austin, Houston, Pittsburg, Montreal i Scottsdale, te u europskim gradovima Marseille i Bordeaux. Skorašnja otvorenja planiraju se i u San Diegu, Clevelandu, Seattleu, ali i Copenhagenu.
Veliki uspjeh za Muzej Iluzija na Europskim nagradama franšiza
Na cijenjenom natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize. Sjajna je ovo vijest koja je izazvala veliki interes medija i javnosti jer je ovo prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na ovom renomiranom natjecanju, što dodatno potvrđuje kvalitetu i inovaciju koju Muzej Iluzija donosi franšiznom svijetu.
Hrvatski potpis na globalnoj razini
Muzej Iluzija ponosno nosi hrvatski predznak. Posebnost ovog projekta je i da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, od strane predanog istraživačko-razvojnog tima. Interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima muzeja da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan.
Metamorfoza – tim koji stoji iza uspona
Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, no velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi. U pitanju je relativno mlada hrvatska tvrtka iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. Upravo tim Metamorfoze Muzeje diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda.
Foto: Promo, Sanja Tušek