Attic Story je online vintage shop s pristupačnim cijenama
Attic Story je online vintage shop s pristupačnim cijenama

Attic Story je online vintage shop s
pristupačnim cijenama

Vintage kultura u posljednje je vrijeme, osim u modi jednako dominantna i u dizajnu interijera. Često prišemo i profilima i online shopovima kojima su glavni fokus vintage predmeti. Jedan od njih je i @attic.story. Njihova kreativnost i originalnost u kreiranju postova i kombiniranju komada koje prodaju, osvojila nas je na prvu.

Story of  @attic.story

@attic.story priča home accessoriesa, nastala je iz potrebe za kreativnim izrazom i ljubavi prema vintage stvarima koje su autorice i osnivačice koncepta, iz hobija, godinama skupljale. Jednog popodneva u njihovom omiljenom kafiću spontano su odlučile da na digitalnom nebu predstave pažljivo odabran izbor komada i pruže im nov život.

Iza online vintage shop-a stoje Tina Bojanić, grafička dizajnerica i diplomirana dizajnerica interijera. U slobodno vrijeme i slikarica, te Katarina Mladenović farmaceutkinja koji radi u farmaceutskoj industriji u odjelu marketinga. Naizgled nespojiva kombinacija. Uz dugogodišnje poznanstvo i isti estetski senzibilitet te strast prema vintage stvarima, zapravo čine savršen beogradski duo.

/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /

Master of marketing

Koliko je za jedan brend važna marketing strategija, najbolje pokazuju Hailey Bieber i Kendall Jenner koje promoviraju svoje brendove čak i na Lakers utakmici. Važnost brend identiteta i vizualne prepoznatljivosti, shvatile su i Tina i Katarina. Njih dvije su od samog starta znale da žele da se njihov brend istakne u masi drugih lokalnih brendova. Cijeli brending i vizualni identitet radila je Tina. Početni koncept se mijenjao, ali suština je u miksu vintage šarma i suvremenog minimalizma.
Od samog početka smo željele da postoji nešto po čemu će se brend izdvojiti. Nakon dugog istraživanja primjetile smo da se ne posvećuje dovoljno pažnje prezentaciji brenda i da je najmanje što zaslužuju sve te divne stvari bogate prošlosti, da budu predstavljene u novom svjetlu.

Obje su željele da @attic.story bude dinamična priča i da se stalno nešto mijenja. Sami predmeti diktiraju estetitku kako će biti predstavljeni i na društvenim mrežama. Ipak, trenutni trend kratkih video formata dao im je mogućnost da predmeti ožive u prostoru i svojoj funkciji. Osmišljavanje i relizacija novih setova je dio u kome ovaj kreativni duo najviše uživa i gdje njihove ideje oživljavaju.

/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /

U potrazi za vintage blagom

Ako odete na njihov Instagram profil, vidjet ćete da su svi komadi pažljivo odabrani. I da je reč o zaista best of kolekciji koja je obilježila naše djetinjstvo. Prema njihovim riječima, većinu komada pronalaze na starim bakinim potkrovljima. Osim toga, imaju i druge kanale kojima dolaze do malih blaga. Od buvljaka preko ljudi koji skupljaju i bave se kolekcionarstvom, pa sve do lokalnih tržnica.

/ @attic.story /
/ @attic.story /

S misijom da @attic.story ne bude samo online brend – već i kustos priča, nastoje da stvore zajednicu koja ima iste vrijdnosti i dijeli ljubav prema održivim i unikatnim stvarima. Svaki komad ima svoju povijest. Putovanje koje je počelo u rukama nekog drugog i pronašlo svoj put u virtualnom potkrovlju, čeka da bude ponovo otkriveno. Svaki predmet je posebno odabran prema njegovom karakteru. Osiguravajući da svaki komad ne samo da priča priču o svom prethodnom životu, već i doprinosi zelenijoj, svjesnijoj budućnosti.

/ @attic.story /

Najzanimljiviji ulov su takozvani “mythos” tanjuri. Sve je počelo od jednog tanjura da bi onda iznova na različitim mjestima nailazile na tanjure iste kolekcije. Vjerojatno su se tih Yugo godina svi vraćali s ljetovanja iz Grčke s istim suvenirima.

Kroz samu potragu i one iznova uče i upoznaju se sa poviješću komada koji je završio kod njih. Oko svakog predmeta se jednako trude da ga predstave tako da zasija u pravom svjetlu. Osim pažljivo odabranih komada koji imaju i povijesnu vrijednost, važno je istaknuti da su cijene simoblične. Budući da je reč o antikvitetima koji bi u svijetu koštali više, privilegija je imati priliku da ih kupite po pristupačnim cijenama.

Originalni članak pročitajte na Journal.rs.

/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /
/ @attic.story /

Foto: Instagram @attic.story

Učitati još
Zatvori