Teško ćete pronaći osobu koja nije bila na nekom od Lollipop evenata. Upoznajte dečke koji stoje iza njih
Teško ćete pronaći osobu koja nije bila na nekom od Lollipop evenata. Upoznajte dečke koji stoje iza njih

Teško ćete pronaći osobu koja nije bila na nekom od Lollipop evenata. Upoznajte dečke koji stoje iza njih

Ovo ljeto, 28. lipnja u Zagreb stiže svjetska glazbena zvijezda – Sean Paul. Iza njegovog dolaska stoji brend Lollipop koji organizira vrhunske i prepoznatljive partyje. A tko stoji iza Lollipopa? Tri mlada dečka koje veže ljubav prema organizaciji evenata koji su od običnih partyja napravili omiljeni glazbeni brend. Teško da ćete pronaći osobu koja nije bila ni na jednom Lollipop eventu. Povodom dovođenja Seana Paula, razgovarali smo s Filipom, Matejem i Ivanom koji su nas odveli iza kulisa organiziranja svojih evenata.

Lollipop
  • Za početak se predstavite našim čitateljima. Tko ste i kako ste se upoznali?

Filip Karačić, 25 godina, bivši student Rudarsko-geološko naftnog fakulteta

Nakon nekolicine organiziranih manjih partyja, pri završetku srednje škole, sa svojim i današnjim kolegom Matejom, pružila se prilika za ozbiljnijim stvarima poput podizanja novih organizacija i klupskih eventa, od kojih se može istaknuti COMPLEX. Nakon nekog vremena imamo priliku voditi bar “Drinx” gdje se prvi put susrećem s ozbiljnijim ugostiteljstvom. Sada već malo iskusniji, upoznajem se s Ivanom koji me poziva na svoj manji party u centru grada za svoje uzvanike gdje se pušta strana muzika iz 2000-tih i 2010ih. Zainteresiran samom glazbom i atmosferom na partyju, predlažem svojem kolegi Mateju ideju, te pokrećemo brand Lollipop koji na scenu nastupa 15. listopada 2021. godine.

Matej Franc, 25 godina, izvanredni student ekonomije poduzetništva na Sveučilištu VERN

Od samih početaka srednje škole me jako zanimala event industrija te sam počeo raditi kao promotor u nekoliko noćnih klubova poput Aquariusa na Jarunu . Nakon godinu dana promoviranja tuđih evenata, odlučio sam pokrenuti vlastiti brand i samostalno se okušati u organizaciji, što se pokazalo kao dobar potez. Brzo nakon završetka srednje škole, započeo sam suradnju s Filipom koji je bio susjedni razred u Gornjogradskoj gimnaziji te smo u kratkom roku pokrenuli brand “COMPLEX” i preuzeli voditeljsku poziciju “Night Bara Drinx” u Tkalčićevoj ulici. Oba projekta su doživjela veliki uspjeh te smo nakon korone odlučili napustiti Drinx i s Ivanom pokrenuti novi brand – Lollipop.

Ivan Budor, 25 godina, bivši student kemijskog inženjerstva na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu

Godine 2021. pokrenuo sam klupski program u centru Zagrebu s prijateljem Marinom Eckhelom. Glavni cilj programa bila je ponovna popularizacija glazbe iz perioda 2000./2010. Nakon vrlo dobrog odaziva mladih u Zagrebu te nekolicinu uspješnih događanja uz Filipa kao DJ-a brzo je došlo do prvog sastanka sa Filipom i Matejom o planu za razvijanjem navedenog projekta ka višoj razini i njihovoj želji da budu dio istog.

Lollipop
Filip Karačić
Lollipop
Matej Franc
Lollipop
Ivan Budor
  • Kako je nastala ideja za Lollipop i što vas je inspiriralo da pokrenete ovaj brend?

Ideja za Lollipop nastala je zbog osjećaja kako se na event sceni grada Zagreba ne može izaći na zlatno doba pop glazbe. Domaća glazba je krenula prevladavati tržištem te smo odlučili pokrenuti brand kompletno suprotan tome.

Inspiraciju ne nalazimo samo u brendu Lollipop već u cjelokupnom doživljaju posla kojeg radimo.

Filip: Event industrija me zainteresirala zbog različitih aspekata samog rada i načina na koji se može nešto prezentirati publici. Podosta dinamike i raznovrsnosti u samoj industriji te podosta neočekivanih stvari na koje moraš znati reagirati u svakom trenutku.

Matej: Moja inspiracija je prvenstveno ljubav prema organizaciji evenata, a ono što me najviše inspirira u samoj industriji je što sve kreće iz dobre ideje i jasne vizije te je proces do realizacije u svakom projektu drugačiji.

Ivan: Najveća inspiracija je trenutak na samom eventu, nakon što je sav posao gotov, vidjeti tisuće mladih osoba koje se istinski zabavljaju. Predivno je uživo osjetiti da se naš trud isplati i da ga ljudi prožive na ovakav način.

Lollipop
  • Sjećate li se svog prog eventa – kako je izgledao i jeste li tada mogli zamisliti da će doći do ovog nivoa?

Prve evente svi smo radili u klubovima gdje je količina i zahtjevnost posla mnogo manja. Tada je naš fokus bio isključivo na plasiranju nove ideje, povezivanje iste uz razne animacije, nagradne igre, kreativni sadržaj i ostale inovativne vrste marketinga kako bismo ljudima pružili što bolji doživljaj povezivajući ga s našim brendom.

Ne bismo rekli kako nismo očekivali doći do “ovog” nivoa jer se oduvijek vodimo time da nema smisla ulaziti u projekt bez šire vizije no putem nam je Lollipop zasigurno pokazao kako su mogućnosti puno veće nego što smo u početku imali kao finalan plan.

Lollipop
Lollipop
  • Kako izgleda proces organizacije jednog Lollipop partyja – od ideje do realizacije? Odvedite nas malo behind the scenes.

Kod nas se taj proces naziva “Event iz nule” i sastoji se od nekih glavnih parametara koji se dogovaraju ovom redom:

1. Sve kreće od ideje – tematika i naziv eventa
2. Nastavljamo s traženjem lokacije i datuma kako bismo dogovorenu ideju mogli što bolje prezentirati posjetiteljima. Npr. hoće li za ovu tematiku biti bolji otvoren ili zatvoren prostor, bliže centru ili izvan Zagreba, koji datum i radno vrijeme našoj ciljanoj publici najviše odgovara, želimo li lokaciju u prirodi, u crnoj dvorani ili u prostoru kulturnog značenja…
3. Sada kreće “brainstorming” o samom marketingu i prodaji – glavne boje i motivi na vizualu, pjesme u pozadini, plan oglašavanja i objava na društvenim mrežama, cijene i količine karata po fazama…
4. Sastanak na lokaciji s voditeljima svih glavnih segmenata eventa – produkcija, ugostiteljstvo, zaštitari, scenografija i logistika. Nakon toga crta se tlocrt lokacije za svaki segment i nastavlja sa svakodnevnim dogovorima svih detalja u narednih mjesec dana do samog eventa

Uzmimo u obzir kako je u slučaju Lollipopa ovaj prvi dio posla zbog veličine projekta već dogovoren za cijelu 2025. godinu i već se dogovaraju detalji za 2026. godinu.

Dolazak na lokaciju 2-6 dana (ovisno o lokaciji) pred sam event:

1. Slaganje produkcije – platforme stagea i vip-ova, konstrukcija za vješanje rasvjetnih uređaja i ozvučenja
2. Postavljanje šankova, pića, garderobe, hrane, sponzorskih sadržaja i dodatnih zona koje smo odlučili ljudima pružiti na eventu…

Dan eventa – Dan D (kontrolirani kaos):

Dolazak preko 150 radnika te kontrola svih sektora zasebno kako bi sve funkcioniralo uz pomoć nas, voditelja te osoba koje rade. Svi problemi rješavaju se ekspresno uz sustav gdje svi znaju što rade i koga mogu zatražiti za pomoć što prije ako dođe do problema kako doživljaj gostiju ne bi patio. Naravno, uz količinu posla i sav trud dogodi nam se da neki od problema ne budu riješeni momentalno no iz eventa u event smo sve efikasniji i težimo ka tome da do istih idući puta uopće ne dođe.

Odmah pri završetku eventa kreću demontaže svih segmenata eventa kako bismo lokaciju što prije vratili u prvobitno stanje.

Desetak dana nakon izlaska iz lokacije, posao se nastavlja u uredu gdje se rješavaju svi papiri, isplate ljudi, razgovori o tome što smo odradili dobro, a što loše i tako pametniji započinjemo s novim eventom.

Lollipop
  • Koji su najveći logistički izazovi u organizaciji ovako velikih evenata?

Skoro sve logističke izazove stvara sama lokacija. Rijetko kada radimo na lokacijama koje su predviđene za ovakvu vrstu događanja pa iz tog razloga često moramo izmišljati kreativne načine kako logistički postaviti prostor da svima, kako posjetiteljima tako i nama koji radimo bude ugodno, jednostavno i sigurno.

Lollipop
  • Što mislite da ljude najviše privlači kod vaših partyja? Koji vam je najljepši komentar koji ste dobili?

Smatramo da smo stvorili community koji je više od samog partyja. Naši posjetitelji nemaju isključivo doživljaj klasičnog mnogo puta viđenog izlaska već se mogu zabaviti na razne načine zbog čega se trudimo da na svakom novom eventu imamo nešto drugačije što će našim gostima ostati u sjećanju.

Uz sve lijepe komentare kako naše posjetitelje vraćamo u djetinjstvo zbog vrste glazbe i dodatnih sadržaja izdvojili bismo: “zbog vaših partija vraćam se u djetinjstvo”, “da nema vas ne bih izlazio van”, “jedva čekamo novi lollipop”…, jako cijenimo i konstruktivne kritike jer je to jedini način da napredujemo. Nakon svakog eventa objavimo kratki upitnik gdje nam posjetitelji mogu napisati kako su se proveli pri čemu najviše obraćamo pažnju na negativne komentare jer se trudimo da svima bude ugodno.

Lollipop
Lollipop
  • Kako izgleda vaš dan na dan eventa – kada krećete s pripremama, što sve morate odraditi?

U pitanju gore naveli smo ukratko što je sve potrebno napraviti na dan eventa. Svatko od nas ima nekolicinu segmenata koje nadgleda i brine se da sve funkcionira i prođe kvalitetno. Najčešće to traje do zadnjih sat vremena eventa gdje napokon i mi ulovimo vremena za predah i malo se zabavimo prije samog kraja.
Lollipop
  • Ove godine dovodite Seana Paula – kako je došlo do te suradnje i koliko je bilo teško dogovoriti?

Odlučili smo da je vrijeme da napravimo iskorak u kvaliteti naših evenata u 2025. godini pa je tako i koncert bio savršen način za navedeno. Do suradnje je došlo nakon tri mjeseca pregovora u kojima nam je uvelike pomogla naša partnerska firma BSH Events koja već duže dovodi svjetski poznate zvijezde elektronske glazbe u Hrvatsku.

  • Što možemo očekivati od tog eventa?

To će zasigurno biti naš najveći projekt do sada! Očekujemo preko 10 tisuća ljudi po trenutnim računicama no spremni smo zaprimiti, ako dođe do toga i 20 tisuća posjetitelja. Ovo neće biti još samo jedan koncert u Zagrebu nego cjelodnevno iskustvo za pamćenje. U prirodi na Jarunu gradimo “mali grad” gdje će posjetitelji imati veliku ponudu različite glazbe, hrane, zabavnih popratnih zona, turnira, dijeljenja nagrada, šminkanja, šišanja i na sve to koncert svjetske megazvijezde Sean Paula.

Nismo htjeli napraviti koncert koji traje dva sata koje posjetitelji prožive sjedeći na tribini već pravi jednodnevni festival kojeg će pamtiti zauvijek.

Lollipop
  • Koji su neki od izvođača koje biste još voljeli dovesti u Hrvatsku?

Ne planiramo izlaziti iz okvira naše glazbe pa bismo voljeli raditi koncerte Shakire, Flo Ride, Pitbulla, Miley Cyrus i jednog dana optimistično se nadamo Rihanni.

Lollipop
Lollipop
  • Mladi ste dečki, a uspjeli ste stvoriti nešto veliko. Koji savjet biste dali mladim ljudima koji žele krenuti vašim stopama?

Budite sigurni da ulazite u to iz ljubavi jer je svaki posao težak i stresan za onog tko ne uživa dok ga radi. Također, okružite se ljudima koji vas čine boljima i voljni su vam pomoći

Učitati još
Zatvori