Talentirani glazbenik Marolt predstavlja novu pjesmu s kojom završava trilogiju o toksičnim odnosima
Novim singlom Na pola koplja mladi kantautor Marolt, trilogiji o izlasku iz štetnog odnosa daje sretan završetak.
Na pola koplja
Ova moderna power balada osobno mi je najdraža od mojih autorskih pjesama. Kao i oba singla do sada i ovaj je nastao u suradnji s dragim kolegom i prijateljem Alanom Dovićem. Glazbu potpisujemo zajedno, dok je tekst moj. Aranžman i produkcija je Alanovih ruku djelo. Pjesma kao i spot nadovezuju se na prethodni singl I da si tu i ujedno zatvaraju trilogiju o putovanju kroz jedan nezdravi odnos i emotivnim procesima koje prolazi svatko od nas tko se nađe u takvoj situaciji. U pjesmi Sateliti sam negirao bol koju mi taj odnos donosi.
U idućem singlu I da si tu, iako svjestan da ta osoba nije dobra za mene, odlučujem na situaciju gledati kroz ružičaste naočale. U trenutku pisanja Na pola koplja donosim emotivno zrelu odluku da izađem iz takvog odnosa i sačuvam svoj mir. Ono što kroz svoj rad želim jest svojom pričom i glazbom podsjetiti one koji prolaze sličan scenarij da uvijek biraju svoje samopoštovanje i zdravlje. Čak i kada im se čini da time sami sebi slamaju krila. Možda se na prvu ne čini tako jer je kroz stihove i malo žešći zvuk u pjesmu satkano mnogo kaosa i bijesa, ali ovo je zapravo poprilično sretan kraj jednog teškog životnog perioda. Ponekad je podići zastave i odustati najhrabrija i najbolja moguća odluka, rekao je Marolt.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
O samom spotu
Što se spota tiče, drago mi je da sam u cijelom projektu bio kreativno involviran na više načina. Osim pisanja samog teksta i glazbe sam za potrebe snimanja i oslikao rekvizite, pisao scenarij i režirao spot. Već u uvodu se nalazim na podu u rozom odijelu koji je bio light motiv prethodnog spota. Time gledatelju odmah dajemo do znanja da je riječ o nastavku priče. Crna i bijela zastava koje, teškog koraka, nosim šumom predstavljaju predaju i kraj tog lošeg odnosa, jednog teškog perioda i moje uloge “klauna” u nečijem životu. Slikanje je moja davno zapuštena ljubav pa sam za potrebe spota naslikao nekoliko portreta i jedan autoportret. Tim sam scenama dočarao pronalazak starog sebe nakon dugog perioda. Svaki detalj u spotu je tamo s razlogom i ima svoje značenje.
Koliko je spot osoban, govori i to što je ovo moj prvijenac u redateljskim vodama. Dozvolio sam si ispričati svoju priču onako kako je iskreno doživljavam. Samo snimanje spota je bilo poprilično zabavno iskustvo. Kao asistenti na snimanju su bili moji dragi prijatelji Mateo Jež, Mateo Svirčić i Bernarda Pleša koja nam je za potrebe snimanja i ustupila svoj prostor na čemu joj se zahvaljujem. Ovo je ujedno i prvi spot koji sam radio s megatalentirani i dragim prijateljem još iz srednjoškolskih dana, Matijom Škalićem u ulozi kamermana i montažera.
Na njegovo je mjesto na zadnjih par scena uskočio Luka Križanac i odradio ništa manje odličan posao. Razlog zbog kojeg Matija nije uspio ostati do samog kraja jest taj što je sa seta morao bježati direktno na avion na snimanje jednog hollywoodskog filma o kojem još ne smijem ništa govoriti pa mu ovim putem želim još takvih velikih projekata koje je svojim radom zaslužio i želim mu se zahvaliti na maksimalnom trudu koji je uložio u snimanje mog spota.
Prošle smo godine, povodom izlaska njegovog singla Sateliti, razgovarali s Maroltom, a cijeli intervju možete pročitati ovdje,
Foto: PR