Poznat po obradama kultnih pjesama koje u njegovom izvođenju zvuče posebno, Petar Wagner Fantom (@fantom.mp3) kao predstavnik mlađe generacije, predstavlja sinonim za novi regionalni glazbeni val. Ovaj talentirani umjetnik stvara glazbu koja pomiče granice. Spaja suvremeni zvuk s nostalgijom za prošlim vremenima, ali s uvijek jasnim i autentičnim pečatom – kako glazbenim, tako i vizualnim. Njegove pjesme protkane emocijama i specifičnim aranžmanima, osvajaju publiku koja traži nešto više. A nova autorska pjesma Katarina, koja je na YouTube platformi već dostigla skoro 100 tisuća pregleda, to i dokazuje.
U intervjuu za Journal, Fantom dijeli inspiraciju koja stoji iza pjesme Katarina, priču o snimanju spota u Zagrebu, izazove na putu stvaranja, ali i o suradnji sa sjajnim umjetnicima koji su mu pomogli da ovu pjesmu i vizualni doživljaj podignu na još viši nivo.
Nedavno je izašla tvoja nova autorska pjesma Katarina koja je za kratko vrijeme osvojila publiku? Koja je glavna poruka koju si želio prenijeti?
Želio sam prije svega podijeliti neke svoje osjećaje s ljudima koji također dijele takve emocije i imaju senzibiltet prema sličnim stvarima. Po svojim nastupima mogu zaključiti da moju publiku čine ljudi, prvenstveno dame, sa stilom, daleko od kiča i šunda. Mislim da sjajno komuniciramo kroz pjesme i da se razumijemo.
Spot je sniman u Zagrebu, kako je došlo do te odluke?
Pjesma Katarina govori o ljubavi koja se dogodila u Puli jednog kasnog ljeta, a zatim se nakon nekog vremena ponovila još samo na jedan dan u Zagrebu. Bilo je logično da ćemo snimati na istinitoj lokaciji. A i poklopilo se da je djevojka koja je bila prvi i jedini izbor za ulogu Katarine baš iz Zagreba.
Spot je sniman na traci, što je danas prilično neobično. Kako si došao na ideju za takav pristup?
I pjesma i spot su snimani na traci da bi se postigla autentičnost i oživio duh vremena kada mislim da je muzika bila na vrhuncu. Pokušao sam u digitalni svijet lansirati nešto toplo i analogno.
Koliko je trajao proces snimanja i je li bilo izazova?
Prije prvog dana snimanja išli smo u Veliku Kladušu kupiti kameru s kojom su zaista snimane jugoslavenske serije koje su nam bile uzor, a onda se kamera nakon 15 minuta snimanja pokvarila. Srećom, brzo smo uspjeli zamijeniti kameru za još autentičniju, pa je onda sve ispalo kako treba.
Tko je radio na režiji i produkciji spota?
Za kompletni vizualni dio je bila zadužena Anđela Bucalović. Njeno ime je sve poznatije u industriji. Ona i ja smo se upoznali krajem ljeta i odmah odlučili da zajedno snimimo spot. Za desetak dana smo već bili u Zagrebu, sve je to ona sjajno organizirala, čak i onu vožnju privatnim vintage avionom iznad Zagreba u spotu. Bilo je to jedno od ljepših i zabavnijih snimanja, a i jeli smo sjajnu hranu u Zagrebu što je jako bitno u procesu snimanja.
Što te inspiriralo za ovaj projekt – glazbeno i vizualno?
Na cijelom projektu su pored mene sudjelovale još samo tri predivne djevojke. U aranžiranju mi se pridružila mlada i perspektivna kompozitorica Jovana Grubić. Anđela Bucalović je zatim sve ono što sam ja želio reći glazbom prenijela u vizualni doživljaj, a Ema Kraljević, studentica književnosti i povijesti umetnosti iz Zagreba je oživjela lik Katarine. To je bila cijela ekipa i mislim da su mi te tri devojke bile i najveća inspiracija da projekt bude kakav jest.
I za kraj, što možemo očekivati od tebe u narednom periodu – nove pjesme?
Iskreno se nadam da će se ljudima svidjeti ova pjesma i spot i da će je prihvatiti kao i obrade pjesama koje pjevam. To bi mi puno značilo, a ja ću se truditi da i narednim pjesmama opravdam njihovo povjerenje.
Foto: Anđela Bucalović