Jeste li već pogledali najgledaniji film na Netflixu? Pokupio je loše recenzije

Trenutno najgledaniji film na Netflixu je Lonely Planet s oskarovkom Laurom Dern i Liamom Hemsworthom. Riječ je o romansi starije žene i mlađeg muškarca na putovanju u Maroku, a iako je najgledaniji, komentari nisu baš bajni. I kritičari i publika su ga većinom popljuvali, no o čemu je točno riječ u filmu?

Lonely Planet

Romansa u Maroku

Lonely Planet prati Lauru Dern kao slavnu spisateljicu Katharine koja odlazi na spisateljski retreat u Maroku, nadajući se da će novo okruženje uspjeti otključati njezinu spisateljsku blokadu. Dok je tamo, upoznaje muškarca Owena (Liam Hemsworth) s kojim sprijatelji. Ono što počne kao poznanstvo, razvija se u opojnu ljubavnu vezu koja mijenja živote. Službeni je to opis novog filma za čiji je scenarij i režiju zaslužna Susannah Grant poznata po pisanju poznatog filma s početka stoljeća – Erin Brockovich. Lonely Planet se pak ne može svrstati u isti koš. Nije mu dugo trebalo da pokupi loše kritike.

Vrijedi li ga pogledati?

Ako ste ga već pogledali, onda i sami znate o čemu pišemo, a ako još niste, izgleda da i nije vrijedan gledanja. Netflix je još jednom izbacio razočaravajuć film koji je po izlasku poprilično loše primljen. Na agregatoru Rotten Tomatoes, ima ocjenu od 36 % dok na IMDb-ju do pisanja ovog teksta, ima nisku 5.8 ocjenu. Kritičari su se raspisali kako je Lonely Planet više reklama za doći posjetiti prekrasni Maroko, nego što je romantični film. Nedovoljno loš da bi bio bolan, niti dovoljno zabavan da bi bio dobar, film je jednostavno dosadan i bezvezan. Priča nije dovoljno privlačna, ali barem glumci jesu, samo su neki od komentara na film.

Čak ni karizmatična i inače sjajna Laura Dern nije uspjela spasiti film od propasti, a Liama Hemswortha se rijetko shvaća kao ozbiljnog glumca. Što se tiče njegove uloge, komentari su većinom da ju je mogao odglumiti bilo koji zgodni hollywoodski glumac u 30-ima.

Lonely Planet

Porast određene tematike?

Sve u svemu, izgleda kako svjedočimo rastu romantičnih filmova u kojem se starije žene zaljubljuju u mlade muškarce. Ove godine smo tako dobili The Idea of You, A Family Affair, uskoro i Babygirl te novu Netflixovu seriju Deceitful Love. Odakle uopće taj troupe starije žene i mladog muškarca? Odgovor možemo pronaći u osnaživanju žena i rušenju stigme oko seksualnosti starijih žena, ali možemo ga protumačiti i kao protuteža tome da se muški glumci stalno uparivanju s mnogo mlađim kolegicama i nitko ne kaže ništa. Međutim, šteta što spomenuti filmovi nisu istražili to malo bolje i ostali zapamćeni kao uglavnom loši uraci. Tom nizu se sada pridružio i Lonely Planet.