Prema IMDb-u ovo je najbolja nova serija ove godine. Recenzije su sjajne

Prema IMDb-u ovo je najbolja nova serija
ove godine. Recenzije su sjajne

U potrazi za najboljom novom serijom godine svoju smo pažnju usmjerili ka platformi IMDb. Ova popularna internetska baza podataka i informacija povezanih uz filmsku i televizijsku produkciju nudi i različite liste koje na temelju ostavljenih recenzija rangiraju sadržaj. Zavirili smo na listu najboljih novih naslova, a ondje je prvo mjesto zauzela serija Fallout, koja se može pohvaliti sjajnom ocjenom od 8,4.

Serija je sjajne recenzije primila i na drugoj popularnoj stranici posvećenoj recenziranju sadržaja Rotten Tomatoes, gdje ima preko 90% pozitivnih recenzija kritike i publike. Također, prva sezona serije Fallout može se pohvaliti i sa šesnaest nominacija za nagradu Emmy, uključujući i onu za najbolju dramsku seriju.

Fallout
Fallout

Što nam donosi serija Fallout?

Postapokaliptična serija Fallout nastala je po uzoru na istoimenu video igricu te je kreirana za platformu Amazon Prime Video. Premijerno je publici prikazana 10. travnja. Sjajan prijem kod publike omogućio joj je nastavak, no na njega ćemo ipak trebati pričekati.

Prva sezona prikazuje posljedice Velikog rata 2077. godine, apokaliptične nuklearne razmjene između Sjedinjenih Država i Kine u alternativnoj povijesti Zemlje gdje je napredak nuklearne tehnologije uzrokovao rat za resurse. Mnogi preživjeli potražili su utočište u bunkerima poznatim kao trezori, no nisu bili svjesni kako je svaki od njih dizajniran za izvođenje socioloških i psiholoških eksperimenata. Više od 200 godina kasnije zatičemo mladu ženu po imenu Lucy koja napušta svoj dom u Trezoru 33 kako bi pronašla nestalog oca. Nastavljamo je pratiti na njezinom putu na kojem će naići na saveznike, ali i neprijatelje…

Fallout
Fallout

U čemu leži njezina privlačnost?

Naslovna uloga povjerena je mladoj glumici Elli Purnell, a istaknutu ulogu ostvario je i Walton Goggins, koji je za istu stekao i nominaciju za nagradu Emmy. Kritičari mahom hvale njihove glumačke izvedbe, koje se smatraju i jednom od snaga ove serije. Nadalje, pohvale su stigle i na račun toga što su kreatori serije na male ekrane uspješno prenijeli srž videoigre, bez da istu banaliziraju. Također, pohvale su stigle i na račun vizualnih efekta.

Ljubitelji ovog naslova vjeruju kako će vas mješavina mračnog humora, akcije i neizvjesne radnje drži prikovane uz stolac u svakoj epizodi. Premda neće steći slavu globalnu serije The Last of Us, još jednog naslova proizašlog iz svijeta igara, svakako ju vrijedi pogledati. Najavni video serije Fallout čeka vas u nastavku.