Od zvijezde Bridgertona do Coca-Coline kontroverze: O ovim božićnim reklamama se najviše pričalo
Božićne reklame odavno su postale nezaobilazan dio blagdanskog vremena. Mnoge kompanije potrude se snimiti najbolju božićnu reklamu, a puštaju ih već tijekom studenog. Bilo da je riječ o pravim veselim i festive reklamama, ili onima koje nas dirnu u srce, izdvojili smo par ovogodišnjih koje su nas oduševile i o kojima se najviše pričalo.
John Lewis kao i uvijek
John Lewis sada je već ime koje je postalo i sinonim za Božić. Ovaj britanski lanac vrhunskih robnih kuća usavršio je formulu emotivne božićne reklame. Ove godine nije razočarao! Reklama je kao mali filmić koji nam prikazuje mladu ženu koja panično ulazi u John Lewis trgovinu kako bi u zadnji čas pronašla savršen božićni poklon za svoju sestru. Iznenada, stalak za odjeću postaje ulaz u njezinu prošlost, poput Narnije. Vidimo je kako prolazi kroz vrijeme, susrećući njezinu sestru u svim fazama njezina života. Nećemo lagati, ovo je jedna od onih božićnih reklama koja nas je poprilično dirnula ove godine.
A1 i najobzirniji poklon za Božić
A1 nas je ove godine svojom preslatkom božićnom reklamom uspio i rasplakati. Neka ljubav bude najglasnija naziv je reklame koja osim što slavi duh Božića, šalje i važnu poruku. U njoj vidimo dječaka kako razbija svoju kasicu prasicu, no nema dovoljno novaca. Pokušava skupiti za božićni poklon. Pratimo ga kako prodaje svoje stare knjige te napokon uspije kupiti ono što je želio – slušalice za prigušivanje buke. A kome je to poklonio? Svom psu Bobiju koji sada napokon može biti miran dok vani pucaju petarde i vatrometi. Preslatko!
Harvey Nichols i Tim Burton
Još jedan britanski lanac trgovina, Harvey Nichols ima super božićnu reklamu. Udružili su snage s izložbom The World of Tim Burton koja oživljava svijet poznatog redatelja. Glavni akter ove božićne reklame je burtonovski robot koji se budi iz sna i vidi da je Djed Mraz ostavio hrpu poklona ispod bora. Za oko mu zapne jedan veeeliki Harvey Nichols poklon i robot potrči do njega, no kabel mu nije dovoljno dug. Zatim Djed Mraz dolazi spasiti Božić i donese – produžni kabel kako bit robot mogao neometano doći do svog poklona!
Coca-Cola koristila umjetnu inteligenciju
Coca-Cola poznata je po svojim božićnim reklamama. Ove godine nisu igrali na emocije, na humor ni na ništa treće. Izdvojili smo njihovu reklamu iz jednog razloga – kompletno je generirana umjetnom inteligencijom! Reklama nazvana The Holiday Magic Is Coming zapravo je hommage njihovoj reklami iz 1995. godine. Ipak, reklama je izazvala kontroverzu. Milijarderska ste kompanija, zaposlite animatore, Ironija slogana “Prava magija” na kraju lažne reklame, Pepsi, ovo je vaša šansa da napravite pravu reklamu i prozovete Coca-Colu što koristi AI, samo su neki od komentara na reklamu.
Zvijezda Bridgertona kao Baka Mraz
Adjoa Andoh, britanska glumica poznata po ulozi Lady Danbury u Netflixovoj seriji Bridgerton za Boots je postala Baka Mraz. Odlučili su pokazati Djeda Mraza u malo drugačijem svijetlu. On drijema na fotelji dok nije vrijeme da dostavi sve poklone. No, postoji problem – sanjke su prazne. Tu nastupa Baka Mraz koja za tren pripremi radionicu za sve vilenjake da zamotaju darova (od Bootsa, naravno) uoči Božića. Niste valjda mislili da on sve sam radi, kaže Andoh gledajući u kameru.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Božić uz Vodafone
Vodafone je također poznat po odličnim reklamama. Na linku možete pogledati njihovu staru urnebesnu reklamu koja nam nikada neće dosaditi. Ovog Božića su pak odlučili više igrati na emocije. Njihova božićna reklama nostalgična je te prati razne obitelji i prijatelje kroz 40 godina na Božić, koliko Vodafone pruža svoje mobilne usluge. Reklama je dražesna, jednostavna i emotivna.
Amazon će vas rasplakati
Još jedna božićna reklama zbog koje ćete pustiti suzu dolazi od Amazona. Odlučili su istaknuti važnost svakodnevnih djela dobrote i pokazati kako jedno dobro djelo može značiti jako puno. Reklama je pravi filmić koji prikazuje domara u jednom kazalištu. Njegov skriveni vokalni talent otkrivaju njegovi kolege tijekom dnevne scene i odlučuju ga slaviti. Okupljajući se kao zajednica, pretvaraju kazalište u pravu pozornicu za performanse te s rasvjetom i pratećom pjesmom kažu domaru ‘pjevaj’. Final touch je elegantno odijelo koje su naručili s Amazona. Dok njegovi kolege sjedaju na svoja mjesta, domar izvede klasik What the World Needs Now Is Love, pokazujuću svoju spektakularnu vokalnu snagu.
Foto: Instagram (@johnlewis), Pexels