Razgovarali smo s Angelinom Komarovom koja je radila na setu serije Emily in Paris, a uskoro dolazi na SEMPL
Na nadolazećoj medijskoj konferenciji SEMPL u Portorožu jedna od govornica nam se učinila posebno zanimljivom. Radi se o Angelini Komarovoj koja je radila na posljednjim sezonama hit serije Emily in Paris koja je osvojila publiku.
Angelina je diplomirala je novinarstvo, odnose s javnošću i film, izgradila je raznoliku karijeru u audiovizualnoj industriji, kako u Ukrajini tako i u Francuskoj. Njezino iskustvo uključuje rad na televizijskim emisijama, glazbenim spotovima, reklamama, a posebice suradnju s vodećom pariškom casting agencijom Joule Studio i producentskom kućom Firstep. Netflixovoj hit seriji Emily in Paris pridružila se u ulozi suradnice produkcije u 3. i 4. sezoni. Njezin posao uključuje upravljanje licencama, koordinaciju glumačke ekipe i rad s brendovima. Njena predanost dovodi je do cilja da se u budućnosti okuša kao redateljica i producentica.
Angelina Komarova je osoba koja svoju strast prema pripovijedanju spaja s velikim iskustvom u filmskoj produkciji i napornim radom. U razgovoru s njom Journal je doznao više o njezinom putu od najnižih filmskih pozicija do uloge suradnice produkcije na globalnim projektima, kao i planovima za budućnost u kojoj svoje kreativne vizije želi prenijeti i na režiju.
Možete li s nama podijeliti svoj put u industriji zabave? Što vas je potaknulo da se posvetite produkcijskoj karijeri?
Svoj rad sam započela u ranim dvadesetima na najslabije plaćenoj poziciji u reality showu u Ukrajini, ali nikada nisam prestala vjerovati da mogu postići više. Nisam imala formalnu obuku u filmu, pa sam prihvaćala bilo koji posao vezan uz produkciju — od reklama do glazbenih spotova, filmova i TV emisija. Danas mogu reći da sam radila u gotovo svim odjelima filmske industrije i sva su mi ta iskustva bila iznimno korisna u radu s Raphaelom Benolielom u Firstepu. Za sebe kažem da sam ukrajinski primjer “američkog sna” (smijeh).
Uzbuđena sam zbog filmskih setova! Ono što me najviše nadahnjuje jest to što vam rad u audiovizualnoj industriji omogućuje istraživanje različitih tema, kultura, pa čak i novih svjetova. Nikada nije dosadno. Prvo sam, recimo, radila seriju Emily in Paris, a zatim na seriji Raise the Dead. Iako smo u Parizu snimali na istim lokacijama, svjetovi dviju serija potpuno su različiti, što mi je bilo posebno zanimljivo.
Kako vam je iskustvo u radu na castingu pomoglo u razumijevanju procesa produkcije?
Imala sam veliku sreću raditi s renomiranom francuskom glumačkom direktoricom Juliette Menager, koja mi je dala vrijedan uvid u pretprodukcijski proces, ključnu pripremnu fazu prije početka snimanja. Nevjerojatno je kada upoznaš glumce, provedeš ih kroz audiciju, vidiš kako dobivaju ulogu, a zatim ih gledaš na ekranu u gotovoj produkciji. Suradnja s glumcima i njihovim agentima još je jedan zanimljiv dio posla koji sam nastavila iz druge perspektive u novoj ulozi suradnika produkcije treće sezone serije Emily in Paris.
Koje su vaše glavne obveze kao suradnika produkcije u procesu nastanka filma?
Moji su zadaci vrlo raznoliki. Ključni uključuju dobivanje dopuštenja i licenci, informiranje voditelja odjela o partnerstvu, podršku marketinškom timu, rad s postprodukcijskim timom tijekom snimanja i naravno održavanje glumaca zadovoljnima!
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Možete li podijeliti primjer uspješnog partnerstva koje ste osigurali za seriju?
Nekoliko primjera uključuje Euroviziju, suradnju brendova Christian Dior x Piaggio, Hotel So Paris, La Samaritaine i Picard. Naravno, uvijek mi je na raspolaganju i snažna podršku iskusnih kolega producenata.
Koji su najveći izazovi u vašoj ulozi i kako se s njima nosite?
Najveći izazov na poslu je održati ravnotežu između fizičkog i mentalnog zdravlja. Dugi radni dani i puno kontakta s ljudima zahtijevaju visoku razinu energije i discipline.
Što mislite koji su ključni trendovi u produkciji i kakva je budućnost suradnje francuskih i američkih producenata?
Jedan od glavnih globalnih trendova je povratak kontroliranim okruženjima za snimanje, kao što su studiji i lokacije za snimanje, koji omogućuju veću stabilnost i kreativnu kontrolu. Srećom, Pariz će sa svojim bezvremenskim znamenitostima uvijek biti privlačan filmašima željnim jedinstvene atmosfere i autentičnosti. Nadam se da će se u budućnosti više stranih filmova snimati ne samo u Parizu, nego i diljem Francuske. Ova je zemlja iznimno lijepa, a sustav poreznih olakšica samo povećava njezinu privlačnost za međunarodne produkcije.
Koje vještine ili iskustvo mislite da su ključni za uspjeh u ovoj industriji?
Prilagodljivost. Disciplina. Glava puna snova.
Na koje ste postignuće u svojoj karijeri najviše ponosni?
Rado bih rekla da sam ja bila ta koja je kontaktirala Toma Cruisea i uvjerila ga da pošalje rođendansku čestitku mom šefu, ali možda je to zapravo bio moj plasman proizvoda u drugoj sezoni Emily in Paris.
Koji su vaši budući ciljevi ili produkcijski projekti?
Voljela bih u budućnosti izmjenjivati duže i kraće projekte te se više puta okušati u režiji. Završila sam scenarij za kratki film i uskoro krećem s pretprodukcijom, pa mi zaželite sreću!
Foto: Marie Etchegoyen, Instagram, IMDB