Journal Man: Ovaj mladi FER-ovac će vaše stare kofere pretvoriti u unikatni prijenosni zvučnik
Kofer vašeg tate ili djeda koji već dugo prašnjav stoji na ormaru ili u podrumu, sada može postati vaš kofer za osobito putovanje. Naime, upravo taj kofer koji su na put nosili vaši stari može postati unikatni i personalizirani prijenosni zvučnik i odvesti vas na uzbudljivo glazbeno putovanje. Usto, bit će i prekrasan, zavodljiv detalj u vašem stanu, kafiću ili uredu.
Sound Box je brend koji je osmislio, dizajnirao i plasirao na tržište student elektrotehnike Dimitri Vinzenz Jerinić (21). Odrastajući uz oca Dietera Wilhema elektrotehničara, već sa sedam godina je naučio lemiti i spajati žice i napravio svoj prvi brodić na elektromotorni pogon. Svoj interes Vinzenz je proširio na robotiku, ali je maturirao upravo na temu prijenosnog zvučnika.
Kofer za glazbeno putovanje
Prvi prijenosni zvučnik napravio je za zabavu i svoje prijatelje, kada su išli na maturalac, dosjetivši se načina slušanja glazbe u autobusu. Taj kofer bio je od prešanog papira i na 3,5 mm priključak za mobitel. Htio sam razveseliti prijatelje glasnim zvučnikom, da ne slušamo narodnjake na mobitelu, prisjeća se i šali Dimitri Vinzenz. Cijeli autobus, i prijatelji i profesori, bili su oduševljeni jer je upravo taj kofer, tj. prijenosni zvučnik bio glasniji od ostalih zvučnika koje su imali, a koje su kupili u trgovinama.
Vrativši se s maturalca, dobio je ideju da kožni antikni/starinski/vintage/ retro kofer pretvori u jednako tako atraktivan i koketan zvučnik. No, ti kožni koferi zbog svojeg podatnog materijala i mekoće trebali su drvenu konstrukciju pa je za to izabrao fino drvo, a koje sad proizvod čini još dekorativnijim i atraktivnijim. Dosjetio se i bluetooth povezivosti pa i tu mogućnost ugradio u rad zvučnika. Studij elektrotehnike Vinzeznzu je donio nova znanja i istraživanja pa je prijenosni zvučnik usavršio, dodavši mnoge detalje koji su doprinijeli kvaliteti i izvrsnosti, pa je 2017. osnovao brand Sound Box.
Sound Box je dosegao zavidan nivo kvaliteta, dostatan da ga se slobodno, s punim povjerenjem u kvalitetu i privlačnost, plasira na tržište pa je sada došao i trenutak kada mu vi, sviđa li vam se njegov proizvod i rad, možete pružiti potporu, donirati mu stari kofer ili pak novčano investirati u njegov brend. Uz takvu potporu, vjerojatno neće izostati ni širi interes tržišta pa bi se originalna hrvatska ideja i proizvod mogli plasirati izvan granica Hrvatske.
Foto: PR