Mislav Mironović nas je ugostio u svom studiju gdje radi najzanimljivije stop animacije koje smo vidjeli
Mislav Mironović nas je ugostio u svom studiju gdje radi najzanimljivije stop animacije koje smo vidjeli

Mislav Mironović nas je ugostio u svom studiju gdje radi najzanimljivije stop animacije koje smo vidjeli

Mislav Mironović kreativac je iz Zagreba čije su nas stop animacije oduševile. Surađivao je s brendovima poput Red Bulla, Ožujskog, ali i s brazilskim nogometašem Neymarom. Mislav je pravi primjer uspješne poslovne priče zbog čega smo ga ovog #movembra ugostili u našoj Journal Man rubrici u kojoj ovaj mjesec pažnju posvećujemo muškarcima. A Mislav je nas, tom prilikom ugostio u svom kreativnom studiju, a pridružio nam se i preslatki Eko koji je ukrao svu pažnju.

Što nam je Mislav sve otkrio o svom poslovnom putu i kreativi saznajte u nastavku.

Mislav Mironović
  • Profesionalno si se bavio brdskim biciklizmom, ali to si ostavio i sada imaš svoju kreativnu agenciju. Kako je došlo do te promjene i možeš li nam objasniti čime se točno tvoja agencija bavi?

Bavio sam se brdskim biciklizmom petnaestak godina i iako sam bio u vrhu, nisam bio najbolji, ali sam imao najbolje sponzore. Svima je to bila enigma, a odgovor je stajao u mojoj kreativi i promociji samoga sebe. Na kraju karijere kada sam sakupio devet operacija morao sam ostaviti biciklizam, ali ne i kreativu. Tada mi je jedan od sponzora ponudio da sve što sam radio kreativno za sebe, radim i za druge sportaše. Prvi od njih je došao Neymar Jr. pa ostali. Situacije tih sportaša su tražile od mene da budem snalažljiv i stvaram kreativna rješenja za slavlje njihovih uspjeha i postignuća. Jedno od tih rješenja je bilo korištenje tehnike stop animacije koja je pustila najdublje korijene i sada djeluje kao najveće drvo mojih vještina.

Animacija po animacija, one man band kreativna agencija. Ona se bavi u globalu svime kreativnim s fokusom na sportski konzulting za sportske projekte, stop animacijama, snimanjem promotivnih videa, fotografiranja i izradom promotivnih proizvoda. Ukratko, radim za druge ono sto sam radio najbolje za sebe, a to je promocija ideja, evenata i proizvoda. Na kreativan način i da ima dušu.

Mislav Mironović
  • Kako obično dolaziš do kreativnih ideja za kampanje i projekte na kojima radiš? Postoji li poseban proces ili inspiracija iza tvog stvaralaštva?

U većini slučajeva sve moje ideje su nekako posljedice vještina koje sam savladao, tako da pokušavam učiti što više jer svako znanje rezultira primjenom istog u kreativne svrhe. Većinom je moje stvaranje analogno, na svakom mom radu se vidi da je čovjek radio, što je možda zanimljivo i nadam se da će biti sve traženije u ovo vrijeme kada je AI aktualan. Meni je osobno bitno da sve ima priču i odgovor na zašto te da se nekako osjeti da moje kreacije imaju dušu, a u stop animaciji doslovno dajem dušu proizvodima. Stvaram ono što bih ja volio vidjeti.
Mislav Mironović
Mislav Mironović
  • Tvoje stop animacije su nas oduševile, no osim toga baviš se i fotografijom i snimanjem. Koja od tih disciplina ti priža najviše zadovoljstva i zašto?

Ono što jako volim u svom poslu je to što je različit, a opet nekako isti. Animacija, fotografija i snimanje imaju svoje zajedničke stvari, ali je pristup njima i proces skroz drugačiji. Taman kad mi je dosta animacije dobijem posao u kojem moram snimiti nešto, kada se zasitim toga onda slijedi fotkanje, na kraju završim sjedeći s olovkom i papirom smišljajući kreativne ideje za sportaše, a kada se umorim od statike, bacam se opet na animaciju. Najviše mi zadovoljstva pruža animacija jer je baš magično to da oživiš stvari.
Mislav Mironović
  • Kao freelancer, koje su prednosti i izazovi rada samostalno u usporedbi s radom u većoj organizaciji ili agenciji?

Često se pitam to pitanje, ali isto tako skužim da je freelancer pravi odgovor za moj karakter. Iako je to konstantna borba, ja ne funkcioniram dobro u sigurnosti, moram biti izvan zone komfora da bih se moji kotačići vrtjeli. Tako da zapravo za mene ne postoji odmor, makar se imam vremena i mogućnosti odmoriti od projekata. U većoj organizaciji vrijeme ti je definirano makar imao ili ne posla i postoji ta neka sigurnost i kontakt s ljudima koji mi fali ponekada, jer u one man band-u zna biti usamljeno.
Mislav Mironović
  • Surađivao si s brendovima poput Red Bulla i Ožujsko. Koje su bile najveće izazovne situacije s kojima si se susreo i kako si ih riješio?

Najizazovnije situacije su te da moraš konstantno imati nove ideje, uvijek nešto novo ponuditi, uz to moraš znati u kojem smjeru ide kompanija, što im je sada in i imaš li ti vještine koje to mogu izvesti. Rješenje je konstantno razvijanje svojih vještina, znanja i ulaganje u opremu, biti u koraku s vremenom. Adapt and survive! Volim vjerovati da uvijek postoji način, samo ga ja moram pronaći.
Mislav Mironović
  • Kako usklađuješ svoju strast prema kreativnosti i poslovne zahtijeve u svom poslu? Postoje li trenuci kada se ove dvije stvari sukobljavaju?

Možda je ovo malo bahati stav, ali ja stvarno ne želim prihvaćati niti prihvaćam poslove koje ne volim bez obzira na novce, ali znam sebe, prodajem kreativu i ako se ja ne osjećam inspirirano s projektom ili zadatkom to je najveća muka ikada. Izbjegavam to, makar mi je dan dobar savjet a to je: one for you, one for me. Razmislit ću o tome (smijeh).
Mislav Mironović
  • Osim profesionalnog rada, koje su tvoje strasti i hobiji izvan posla?

Arhitektura! Pokušavam naći način kako spojiti sve svoje vještine i arhitekturu, ali kad tad ću upisati fakultet i pretvoriti taj hobi u posao ili još bolje nastaviti s hobijem.
Mislav Mironović
Mislav Mironović
  • Što bi savjetovao mladim kreativcima koji žele slijediti tvoje korake i započeti vlastiti put u kreativnoj agenciji?

Pa prvo što bih savjetovao je da ne slijede moje korake (smijeh), ali ono sto moraju slijediti je svoj gut feeling, naći nešto s čime su skoro pa opsjednuti, jer danas svi koji su uspješni u nečemu, oni o tome razmišljaju 0-24 i ti ne možeš konkurirati takvoj osobi, tako da nađi nešto o čemu ćeš razmišljati 0-24 i postani najbolji u tome, posao će doći sam od sebe. Kako bi Tom Sachs rekao: Reward for good work is more work.
Učitati još
Zatvori