Springfield, Tendamova robna marka, lansira svoju KEEP IT WARM! kampanju kao ključnu poruku u okviru strateških inovacija. Nova kolekcija kaputa se temelji na visoko izolacijskim komadima certificiranim zaštitnim znakovima poput DupontTM SoronaR, NeokdunR ili RDS.
KEEP IT WARM! kolekcija
Ambasador odabran kao zaštitno lice muške kampanje, prvak snowboarda Lucas Eguibar, izravno je povezan s novim komadima ove kolekcije kroz svoj životni stil i iskustva gdje su boja i inovativnost najbolji dvojac za predstavljanje vrijednosti nove KEEP IT WARM! kolekcije. Springfield je za sezonu jesen/zima 2019. predstavio svoju prvu kolekciju odjeće koju čine visoko izolacijski, lagani kaputi, jakne, prsluci i parke napravljene od alternativne toplinske izolacije i mogućnostima odbijanja vode. Pored toga, ovi proizvodi su ekološki prihvatljivi i materijali nisu testirani na životinjama.
Komadi KEEP IT WARM! kolekcije imaju različite certifikate poput DupontTM SoronaR, održivu i obnovljivu izolaciju sastavljenu od biopolimera čiji je proizvodni proces mnogo učinkovitiji od poliestera; NeokdunR, 100% prirodno i biorazgradivo reciklirano te proizvedeno inovativnim postupcima koji izbjegavaju uporabu štetnih proizvoda po okoliš; i RDS (Responsible Down Standard) certifikat kojim se osigurava da je korišteno perje dobiveno bez nasilja nad životinjama. Brend je posvećen inovacijama kako bi učinio život lakšim i udobnijim svojim kupcima kroz inovativne i kvalitetne komade, te kako bi ostali odani ležernom i suvremenom stilu. To se povezuje i s brigom za Springfield muškarca i kada su u pitanju održivost i briga za okoliš.
U nastavku donosimo nekoliko modela jakni i kaputa iz muške KEEP IT WARM! kolekcije.
Foto: PR