Na modnoj sceni sve je više i više modnih brendova koji nude tržištu svoje jedinstveno viđenje mode. Ugledne modne kuće biraju dizajnere za budućnost i dodjeljuju im kreativni kormilo kako bi uzdrmali stvari. Čak je i street style odjeća počela prodirati u svijet koji je bio rezerviran samo za ekskluzivne modne dizajnere.
Na scenu dolaze nova imena koja su pravo osvježenje u svijetu mode.
Iz sezone u sezonu dolaze do izražaja sve zanimljivija stilska rješenja. Stoga smo za vas istražili aktualne trendove i izdvojili modne brendove na koje biste u ovoj sezoni trebali obratiti pažnju. Mnogi od njih prave su ikone kada je vrhunska odjeća u pitanju, a nove kolekcije su toliko dobre da zaslužuju biti u samom vrhu mode.
Tri modna brenda koja donosimo u nastavku efektno su se prilagodila impulsu proljeća i tople sezone unijevši boje, uzorke i materijale u svoje komade koji donose vedrinu i odlično se slažu s urbanom kulturom gradskih ulica.
Needles
Ako se nađete u Shibuyi u Tokiju i naiđete na drevno posječeno drvo, možda nećete biti oduševljeni sa Studio Ghiblijem i umjesto toga vjerojatno ste pronašli vrata, označena izdubljenim deblom i otkrili meku street style odjeće: Nepenthes.
Osnovao ga je Keizo Shimizu 1988. godine, a linija Needles se sve češće širi na japanskoj sceni i uglavnom odražava kulturu odijevanja u Japanu. Riječ je o klasičnoj opremi za skate i surfanje, sportskoj odjeći iz 1990-ih i tradicionalnim japanskim tekstilima. Iz najnovije kolekcije, izblijedjeli traper, široke nogavice i bomberice zaslužuju istaknuto mjesto u vašem proljetnom ormaru.
Carhartt Wip
Pionirski glas u pokretu rad-cum-streetwear, Carhartt WIP počeo je prije tri desetljeća, 1989. kada su g. Edwin Faeh i gđa Salomée Faeh prvi put dobili licencu za uvoz ikone Detroita poznatog po opremanju željezničkih radnika.
Nekoliko godina kasnije, dvojac je počeo raditi na urbanoj liniji s više progresivnih, usmjerenih ambicija i rođen je WIP izdanak.
Kolekcija SS19 prepuna je svih uobičajenih komada: radničkih hlača, maskirnih komada i kombinezona, ali postoje i iznenađenja, kao što su grafički cvjetni uzorci i šarene ragbi majice.
Helmut Lang
Ako je ikada postojao dokaz da je sportsko raspoloženje koje je bilo u posljednjih nekoliko godina još uvijek duboko, to je najnovija kolekcija Helmuta Langa. Robna marka osnovana je 1986. i gotovo sve nove kolekcije su pod snažnim utjecajem mode devedesetih. Izražen minimalizam nastavlja se u liniji SS19.
Postoje, naravno, logotipi i slogani koji se razlikuju u rasponu od malih i diskretnih do snažnih i intenzivnih, dok je gotovo-isključivo monokromna tema prekinuta akcentima narančaste i grimizne boje, i kako bi zadovoljili naizgled obvezni pastelni zahtjev ove sezone – baby blue i ecru.
Foto: Unsplash, Helmut Lang, Carhartt Wip, Needles