Svakodnevna njega nezanemariv je faktor ako želimo lijepu i zdravu kožu. Muška rutinska njega razlikuje se od ženske, ali to ne znači da ona ne mora biti jednako kvalitetna. Pisterzi Italian Grooming Art potpuno je nova dimenzija proizvoda za njegu i brijanje koja osim vrhunskih rezultata potiče svakog od korisnika na brigu o svijetu oko sebe.
Održiva priča koja stoji iza ovog brenda talijanske elegancije i urbanog utjecaja New Yorka, osvojila je muškarce diljem svijeta, među kojima je i svjetski poznata nogometna zvijezda Andrea Pirlo. Osnivač brenda Gian Antonio Pisterzi u zanimljivom razgovoru otkrio je sve o održivom pristupu luksuznoj njezi i ljepoti.
Važnost rutinske njege kod muškaraca
Važnosti rutinske njege kože u današnjem svijetu postao je imperativ. Osim brojnog stresa kojem svakodnevno izlažemo svoju kožu, ona postaje oslabljena i pod brojnim drugim vanjskim utjecajima. Pisterzi Italian Grooming Art sadrži inovativne formule sa sastojcima koji su 94% prirodnog podrijetla i imaju nizak utjecaj štetnosti na okoliš. Osim što će vaša koža biti nahranjena i lijepa, zahvaljujući ambalaži koja je punjiva, doprinosi ekološkoj svijesti svakog od nas. Ovaj premium brend proizveden je u Italiji, pored ateljea Barberia Pisterzi.
„Nakon dugog usavršavanja i iskustva u međunarodnim brendovima kao što su Dolce & Gabbana i Acqua di Parma, razvila se u meni potreba da stvorim nešto svoje, projekt, san kojeg sam već duže vrijeme gajio i za koji sam se konačno osjetio spremnim da ga i realiziram. Jednostavno sam želio stvoriti posebno mjesto na kojem je bilo moguće, ne samo ošišati kosu i brinuti se o svom izgledu, nego se i na trenutak odvojiti od vanjskog svijeta, gradske vrve i napuniti baterije i uživati u jednom intimnom trenutku, u pravom smislu te riječi”, kaže nam osnivač Gian Antonio Pisterzi.
Pisterzi Italian Grooming Art kozmetika može se naći na posebnim lokacijama koje klijentima omogućuju ekskluzivno i vrhunsko iskustvo. To su lokacije u Milanu u ulici Via Montenapoleone 17, u New Yorku na Wall Street-u 55 u prestižnoj rezidenciji Cipriani i na nedavno otvorenoj lokaciji, u Sohou 367 na West Broadwayu. Zaštitno lice i partner Pisterzi Italian Grooming Art kozmetike je i svjetski poznati talijanski nogometaš Andrea Pirlo.
„Andreu sam upoznao u New Yorku kada je prije nekoliko godina došao na tretman u brijačnicu na Wall Streetu. Tada se stvorio jedan divan međusobni odnos poštovanja i prijateljstva. Kada sam s njim podijelio ideju o svom projektu, predstavio mu tim koji će na njemu raditi, naišao sam na njegov entuzijazam i oduševljenje i tada je odlučio sudjelovati u ovoj avanturi. Andrea je partner tvrtke i zaštitno lice proizvoda. Andrea voli vrlo elegantne i profinjene talijanske proizvode, vrlo je znatiželjna osoba pa je za nas njegova točka gledišta uvijek izuzetno važna. Recimo samo da je od početka bio jako zadovoljan rezultatom onoga što smo napravili”, kaže Gian Antonio Pisterzi.
Pisterzi Italian Grooming Art – održiva njega
Cijeli asortiman Pisterzi Italian Grooming Art proizlazi iz ideje da se proizvodi mogu koristiti u nekoliko faza nečije dnevne rutinske njege te integrirati jedni s drugima kako bi pokrili različite potrebe. Formulirani su u prosjeku s 94% sastojaka prirodnog podrijetla i bez nikla, a testirani su na osjetljivoj koži. Njihovo pakiranje se u potpunosti može ponovno puniti i višekratno koristiti. Kutije su izrađene u Italiji od 100% recikliranog papira. U ateljeima se koriste regenerirane tkanine za radne materijale, a sjedala i namještaj u ateljeima koriste Vegea biljnu kožu koja dolazi od otpada od grožđa.
„Čak su i naši timovi obučeni za svjesno i umjereno korištenje vodenih resursa tijekom rada, a naši proizvodi dizajnirani su da proizvode malo pjene. U New Yorku radimo na sklapanju sporazuma koji će nam omogućiti isporuku naših online narudžbi električnim biciklima, a u Italiji bismo željeli pronaći dostavljače koji koriste vozila s malim utjecajem na prirodnu okoliš. Moja osobna etika je da učinim sve što je u mojoj moći da smanjim svoj utjecaj na okoliš, tako je i moja tvrtka posvećena tome i bit će sve više u budućnosti”, kaže Gian Antonio Pisterzi.
Multifunkcionalni proizvod Solid Serum omiljen je među klijentima
Pisterzi Italian Grooming Art su proizvodi za moderne i samouvjerene muškarce, kojima je važna njega. Solid Serum je multifunkcionalni proizvod i pravi energetski buster za kožu lica, obogaćen Vitaminom C i mješavinom botaničkih ekstrakata dobivenih iz crnog papra, ginsenga i Açai voća koji stimulira energetski i stanični metabolizam. Održava savršen tonus kože i može se koristiti kao dnevni tretman za lice ili kao intenzivni tretman hidratacije. Koristi se i za bradu kako bi ona bila svjetlija i mekša, a ako se doda kremi za brijanje pomaže da brijač lakše klizi tijekom brijanja.
Kolekcija Pisterzi Italian Grooming Art mirisa
Kolekcija Pisterzi Italian Grooming Art mirisa nosi naziv Tonstrina, inspiriran latinskim brijačnicama „Taberna Tonsoris“. Riječ je o tri mirisne priče koje žele prenijeti atmosferu različitih mjesta na kojima se nalaze Pisterzi ateljei, kroz neobjavljene, moderne i elegantne parfumirane kolonjske vode.
Tonstrina 17 klasični fougere želi dočarati atmosferu elegantnog milanskog ateljea na adresi Via Montenapoleone 17, kroz jedan spoj mirne snage i elegancije koja osvaja i nadahnjuje.
Tonstrina 55 drvenasta i odlučna, djeluje kao poveznica između elegancije, talijanskog stila i grada New Yorka, one veze koju se svakodnevno viđa u njihovom ateljeu na Wall Streetu.
Tonstrina 367 je svjež i gorak citrus sa živahnim stilom poput blistave i kontrastne atmosfere četvrti Soho u New Yorku.
Više o brendu potražite ovdje.
Foto: Pisterzi, Instagram