Oliver’s brijačnica puno je više od frizerskog salona. To je mjesto s dozom vintage atmosfere koje garantira odmor za dušu i iz kojeg ćete izaći uredniji i zadovoljniji no ikada. U ovom jedinstvenom barbershopu, osim željene frizure ili brade, možete „smočiti brk“ viskijem ili craft pivom uključenim u cijenu usluge. Svaka tri mjeseca izmijenjuju se tri različita piva/viskija i tako svakim dolaskom otkrivate nešto novo.
Tim sačinjava simpatični trojac koji će vam pružiti iznimno kvalitetnu uslugu i „napuniti baterije“ dok Elvis ili Bijelo Dugme sviraju u pozadini. Brijačnica Oliver’s locirana je na adresi Radnička cesta 80 u sklopu Zagreb Towera, a ispred barbershopa nalazi se besplatan parking. Početkom veljače ove godine otvorena je nesvakidašnja tematska brijačnica i tom prigodom razgovarali smo s radišnim vlasnikom, Jakovom Jurom Perišom koji nam je otkrio brojne zanimljivosti.
- Za početak, od kuda strast prema ovom zanatu i koji je bio glavni razlog da se odlučiš na ovaj poslovni pothvat?
Prije svega, nisam frizer – ja sam diplomirani ekonomist koji ozbiljno razmišlja ući u koštac sa škarama i mašinicama (tko je čuo za pjesmu “Džemper za vinograd” zna o čemu pričam…). Kroz studentski rad u prodaji/marketingu par puta sam čuo: “Ne možeš svakoga učiniti sretnim, ako to želiš onda budi prodavač sladoleda…”, sladolede volim, ali nakon svakog posjeta frizeru bi se vratio zadovoljan doma pa sam odlučio promjeniti zanimanje u toj uzrečici, a ostalo je povijest! (smijeh)
Našao sam dvoje prekrasnih mladih, ali iskusnih barbera – Saru i Stjepana i tako smo se zajedničkim snagama upustili u ovaj projekt. Sudeći po recenzijama na Googleu i povratnim informacijama iz brijačnice, možemo reći da smo do sada svakoga usrećili i to svakodnevno nastavljamo opravdavati!
- Kako se dogodila Oliver’s priča i odakle inspiracija za ovako cool brijačnicu?
Brijačnica je ime dobila po jednoj poznatoj domaćoj ličnosti i mislim da nema previše dileme o kome se tu radi. Ta osoba imala je utjecaj na sve nas. Želimo dijeliti njegove karakteristke nenametljivosti, “romantike“, staloženosti, duhovitosti i pozitivne vibre. Kvaliteta nam je povrh kvantitete.
- Kako komentiraš veliki broj barber shopova danas u Hrvatskoj? Po čemu je Oliver’s drugačiji od ostalih?
Činjenica je da su brijačnice tj. barber shopovi u zadnje vrijeme trend, ali gledajući druge mediteranske zemlje, mi i dalje imamo prostora za rast ovog predivnog zanata. Ono što smo primjetili je da je naše tržište zasićeno salonima niskih cijena i isto takvom uslugom, nadalje dosta je „hipster brijačnica“ te digitalizacija nije uzela daha.
Mi nismo pobornici toga i postoje ljudi koji žele kvalitetnu uslugu u brijačnici sa uglednim i profesionalnim barberima te gdje mogu na termin doći bez da čekaju tako što će svoj termin rezervirati na našoj web stranici – upravo ti ljudi su naša niša i potencijalna publika.
U Oliver’s-u osim izuzetne usluge i korisnih savjeta od strane naših iskusnih barbera – možeš besplatno parkirati ispred brijačnice, čuti funky glazbu sa vinyla, predahnuti u toplo uređenom prostoru uz craft pivo ili kvalitetni viski. U bliskoj budućnosti gledamo da uz svaku uslugu bude obavezna masaža tjemena i lica jer je to jedna od stvari koja čovjeku popravi dan, a to je upravo misao vodilja Oliver’s-a.
- Što točno označava krilatica Cuts, Whiskeys and Beers?
Krilatica je „sveto trojstvo“ i dodana vrijednost našeg barber shopa. Oliver’s je tematska brijačnica u kojoj osim željene frizure ili brade, „smočiš brk“ kvalitetnim viskijem ili craft pivom uključenim u cijenu usluge. Ponuda pića se mijenja svaka 3 mjeseca tako da svakim svojim dolaskom možeš okusiti nešto novo!
Trenutno u ponudi craft pivica imamo jedan nama jako dragi brand pod nazivom „Varionica“ te njihove pive: Deep Dive IPA, Siesta Session IPA i POP!Lager. Trenutno u prodaji imaju i pivo humanitarnog karaktera „Make Saison Not War“ – gdje od svake prodane boce doniraju 3 kn za pomoć žrtvama rata u Ukrajini!
Kad smo kod viskija, jeste čuli onaj vic kad uđu 2 Škota i 1 Irac u brijačnicu… Ovdje ipak nije vic u pitanju, ali jesu kvalitetni viskiji. Zahvaljujući g3spirits-u u ponudi imamo eksperimentalni Glenfiddich XX, 12 godina star Tullamore Dew i poznati Monkey Shoulder. Ovi viskiji i pivice su u ponudi još 2 mjeseca pa požurite na interno i eksterno osvježenje!
- Kakvu uslugu mogu dobiti muškarci u vašem salonu?
Samo kvalitetnu. Osim frizura i brada u ponudi imamo izuzetne masaže vlasišta i lica koje doslovno „napune baterije“. Prilikom brijanja ili trimanja brade uvijek koristimo tople ručnike koji omekšavaju kožu, opuštaju i otvaraju pore.
U slučaju da dolaziš prvi put i nisi siguran kako objasniti kakvu frizuru ili bradu bi htio – imamo opciju uploadanja slike željene frizure ili brade nakon rezervacije pa na taj način izbjegneš nesporazum sa barberom. Slika govori više od 1000 riječi!
Za sve pripadnice ljepšeg spola koje ne znaju što bi poklonili svojoj braći, partnerima, očevima, rodbini itd. u ponudi imamo poklon bonove koji se mogu fizički kupiti kod nas u brijačnici. Ekskluzivna vijest je ta da će se poklon bon uskoro moći kupiti putem naše stranice!
- Brada brzo raste i stvara snažan dojam. Koji su trikovi i proizvodi obavezni za održavanje iste?
Proizvoda za bradu ima mali milijun, ali mi smo se odlučili ići na sigurno sa brandovima od povjerenja – Meštar i Reuzel. Meštar je domaći brand iz Splita i radi se isključivo na bazi dalmatinskog bilja. U ponudi imamo 3 mirisne note: Bagulina (cedar i borovica), Balatura (lavanda, limeta, bergamot) i Picigin (naranča, lavanda, geranij i kadulja).
Također od njih imamo suha ulja za bradu, losione, pjene za brijanje i pivski sapun za bradu. Reuzel je brand sa dugom tradicijom i odličnim proizvodima. Osim raznih sjajnih i matte pomada imamo i njihov vosak za brkove s kojim se vrlo lako dobije željeni oblik i forma.
- Kako njegovati bradu za vrijeme ljetnih vrućina?
Dugačka brada je jednako zahtjevan sport i ljeti i zimi. Ljeti zbog vrućine, zimi zbog patenta na jakni… Baš zato što je zahtjevna, ona je i muževna! Ukratko, naš savjet za vruće dane je pumpica sa hladnom vodom te nakon kupanja u moru ispiranje vodom i stavljanje ulja za bradu kako bi ona bila podatna.
Uz to svakako se preporuča održavanje brade kod naših profesionalaca barem jednom u 2-3 tjedna. Rezervaciju možete odraditi online putem linka, a naše radove pogledajte na Instagram profilu.
- Koja je tvoja poruka za mlade barbere koji tek ulaze u ovu iznimno tešku, ali zahvalnu branšu?
Moja poruka za mlade barbere je da pomno biraju svoju radnu okolinu, ne treba isključivo trčati za boljom plaćom u početku već za mjestom koje ima strukturiran napredak i poticajnu okolinu. Također, kolege iz drugih barbershopova ne treba etiketirati kao nekoga tko potencijalno “krade” mušterije – za sve ima posla i konkurencija je uvijek zdrava stvar jer nas potiče da iznova poboljšavamo svoju uslugu i sve popratne elemente.
Ovu brijačnicu smatramo kao inkubatorom talenata te bi istima financijski pomogli pri otvaranju svoje brijačnice jednog dana. Naš tim je mlad, ali itekako iskusan, stoga su vrata naše brijačnice uvijek otvorena za sve mlade barbere koji dijele ljubav prema toj struci!
Foto: Martina Movrić