Iako se kampiranje najčešće poistovjećuje s potrebom čovjeka za povezivanjem s prirodom, prirodnim materijalima i bijegom od tehnologije, kreativni dizajneri njemačke tvrtke BMW pronašli su način kako povezati potrebu za prirodom, visoku tehnologiju, modernost, udobnost, sigurnost i uživanje. Naime, ovih je dana tržištu predstavljen futuristički kamper za kojim je već izražen veliki interes pa bi ovaj model mogao osvojiti kampersku scenu u 2019.
Suradnja BMW-a i The North Facea
Naime, ono što je važno istaknuti jest da je BMW-ova podružnica Designworks pronašla način kako upotrijebiti futuristički materijal za pop-up kamper i učiniti putovanje udobnijim. U partnerstvu s tvrtkom za odjeću namijenjenu avanturistima koji puno vremena provode na otvorenom The North Face, koncept je osmišljen kako bi najavio “budućnost zaštite od nepogoda”.
Spoj udobnosti i sigurnosti
Kamper koristi novu vrstu tkanine koju je razvio The North Face pod nazivom Futurelight. Iako su detalji minimalistički, materijal koristi ono što tvrtka naziva nanospinning tehnologijom. Mali otvori omogućavaju ventilaciju zraka kroz materijal, a ipak ostaju potpuno vodootporni kako bi putnicima bilo udobno unutar kampera, odnosno kako bi bili zaštićeni. Futurelight tkanina proteže se preko kupole koju su zajedno dizajnirali BMW i The North Face.
Materijal podsjeća na BMW-ovu uporabu vanjske kože od tkanine na GINA automobilu iz 2008. godine, koji može prilagoditi svoj oblik pomicanjem površine tkanine. BMW kaže da Futurelight tkanina omogućuje “više zraka nego ikad prije” unatoč svojoj nepropusnosti. Koncept kampera trebao je pokazati da se tkanina može koristiti za druge stvari osim za odjeću, kaže proizvođač automobila.
Koncept je trenutno (do 11. siječnja) izložen na 2019. Consumer Electronics Showu.
Foto: BMW