Svake godine tisuće ljudi u svijetu objavljuju i čitaju nove poslovne knjige. Svi su gladni novih savjeta, trikova koji unaprjeđuju poslovanje, a mnogi žele podijeliti svoju poslovnu priču kako bi inspirirali druge.
No, s toliko naslova koje možete izabrati, koje biste zapravo trebali odrediti kao prioritete? Neke knjige su se s vremenom više istaknule od drugih knjiga i svojim pitkim jezikom te prokušanim formulama poslovanja te business filozofijom postale ikonične. Njih se preporučuje u gotovo cijelom svijetu, a prevođene su na desetke jezika. To su sve knjige koje su se isprobale vremenom, a kritičari i svjetski najuspješniji poslovni lideri neprestano ih preporučuju. Neki od njih su postale bestselleri, a čak ih možete pronaći i na noćnom ormariću vaših roditelja. Donosimo najpopularnije knjige koje bi svaki poslovni čovjek trebao pročitati.
“Think and Grow Rich,” Napolean Hill
Osnovna poruka u ovoj knjizi jest da možete postići sve što zamislite i vjerujete. Misli su stvari i one su nevjerojatno moćne. Usredotočite se na ono što želite postići i ojačajte svoju odlučnost onime što Hill naziva “određenost svrhe”. Također je bitno da ustrajete suočavajući se s preprekama koje sprečavaju vaš rast.
“Rich Dad, Poor Dad,” Robert Kiyosaki
Ova knjiga šalje poruku kako morate spoznati razliku između imovine i obveze. Postoji razlog zašto bogati postaju bogatiji, odnosno oni razumiju vitalnu, ali često pogrešno shvaćenu razliku između imovine i obveza. Imovina pomaže gomilati novac u vaš džep. Odgovornost uzima novac iz vašeg džepa. Da biste se obogatili, morate kupiti imovinu i iskoristiti prihode od nje da biste kupili luksuz i financirali svoj životni stil.
“The E-Myth,” Michael Gerber
Svatko tko ulazi u posao ima tri identiteta: poduzetnik, menadžer i tehničar. Trebate sva tri da izgradite tvrtku koja može napredovati bez vas. Jednostavna istina o velikim i uspješnim poduzetnicima leži u tome da oni posjeduju istinsku svijest o tome koliko snažan uticaj imaju na cijeli svijet.
Ova knjiga je vodič za one koji na razvoj jednog uspješnog posla gledaju kao na neprestano ispitivanje, na jednu stalnu istragu, jedan aktivan stav prema svijetu sila, unutar i izvan nas, sila koje istinske detektive među nama neprekidno zadivljuju i privlače svojom zastrašujućom raznovrsnošću, iznenađenjima bez kraja i kompleksnošću koja se ne može ni izreći.
“The 22 Immutable Laws of Marketing,” Al Ries i Jack Trout
Marketing je bitka percepcija, a ne proizvoda. Uvijek želite biti “prvi”. A u današnjem konkurentnom online krajoliku, imitator ima male šanse da uđe u fokus kada druga tvrtka stigne prva i namene se. No, neće ni svaki “prvi” biti uspješan. Izradite novu kategoriju u kojoj možete biti prvi, poseban i uspješan.
“How to Win Friends & Influence People,” Dale Carnegie
Ova je knjiga jednako važna za današnje digitalno doba kao što je bila i kad je prvi put objavljena 1936. godine. Ima nebrojeno mnogo poduka i korisnih savjeta iz Carnegiejevog (klasičnog) bestselera, ali najvažnije je da ne možete pogriješiti sa smiješkom, ukoliko znate kako slušati sugovornika i naravno, činiti sve da se drugi osjećaju važnima u vašem društvu.
Foto: Unsplash, Pexels