Journal Man: Kako izgraditi posao uz pomoć društvenih mreža

Journal Man: Kako izgraditi posao uz
pomoć društvenih mreža

Posljednjih godina s usponom društvenih mreža i njihovom sve većom ulogom u životima ljudi, stvorio se cijeli novi pokret kada je u pitanju marketing. Klasični oblici promidžbe sada su dodatno obogaćeni alatima digitalnog marketinga što je društvenim mrežama dodatno osnažilo značaj i poslovnom svijetu pa su tako one postale ne tek puko sredstvo zsa razbibrigu već i novi mediji s nezanemarivim značajem u prenošenju informacija, ali i kreiranju javnog mnijenja i trendova. Imajući to na umu, brojni se brendovi i poslovnjaci odlučuju za promidžbu i plasiranje svojih proizvoda i usluga upravo u virtualnom svijetu, s posebnim naglaskom na društvene mreže poput Facebooka, Instagrama i YouTubea.

Nemali je broj poduzetnika početnika naglasio kako su im upravo društvene mreže omogućile da se probiju na tržištu i pažnju potencijalnih klijenata usmjere na sebe.

Što biste trebali imati na umu ukoliko želite osigurati korist i izgraditi posao uz pomoć društvenih mreža, potražite u nastavku.

Važno je doprijeti do emocije publike

Lakše je reći nego učiniti. No, ovo je prvo pravilo uspješnog poslovanja putem društvenih medija. Najosnovniji princip bilo kojeg društvenog sadržaja je da ljudi osjećaju nešto Količina stvari koje vidite na društvenim mrežama, ljude čini potpuno ravnodušnima. I njihov udio je čak 85-90%  od ukupnog sadržaja društvenim mrežama. Nezainteresiranost je vaš glavni neprijatelj, osobito u marketingu. Poruke na internetu putuju samo ako postoji angažman, a to se širi emocijama. uvijek morate osluškivati trenutak, pratiti što je aktualno i na što ljudi najviše reagiraju pa na odnosu na to kreirajte i svoj sadržaj.

Ne zanemarujte LinkedIn

Svatko zna da je držanje ispred zeitgeista imperativ, ako želite ostvariti uspjeh u svom poslovanju putem društvenih medija. LinkedIn je jedan od velikih, nedovoljno iskorištenih kanala za ljude koji žele poslati svoju poslovnu poruku. On nam daje pregled aplikacija i web-lokacija koje biste trebali iskoristiti. LinkedIn je sada tamo gdje je Facebook bio 2012. godine, gdje je doseg smiješan, ali to će se promijeniti, pa uživajte u arbitraži dok možete. Također, Twitch [live streaming video site] ima svoj trenutak.

Odgovarajte na sve poruke

Briga o ljudima dugoročno se isplati. Odgovaranjem na poruku pokazujete poštovanje prema osobi, ali i pokazujete koliko ste odgovorni i profesionalni. čak i kada ste u elikoj gužvi, pobrinite se da uvijek odgovorite  na sve upite, dobro se organizirajte i čak ukoliko su pitanja i zahtjevi nerazumni i neumjesni, uvijek zadržite pristojnost i ogradite se od mogućih neugodnosti.

Posvetite se svojoj ideji, ali morate znati kada prestati

Ono što je najvažnije je filozofija koju morate imati kao poduzetnik. Morate imati ideju, a zatim učinite sve što možete da je da sa što manje napora realizirate. Ukoliko shvatite da je neke ideje preskupo ili u nekom trenutku nemoguće realizirati, nužno je procijeniti kada je pametnije zaustaviti se. Morate se prilagoditi. Većina tvrtki ne uspijeva jer ljudi koji donose odluke nisu prilagodljivi, a prilagodljivost je ključna za uspješan posao. Često su romantični prema vlastitoj ideji da se drže toga, čak i ako su ranije mogli shvatiti da moraju promijeniti tu ideju.

Prodaja

Tehnologija je uvelike olakšala današnje poslovanje. U novije vrijeme ključ uspjeha je pronaći način da uz pomoć društvenih mreža usmjerite prodaju na svoju stranicu. Kada pročitate kako osvojiti prijatelje i utjecati na ljude, to je već korak do uspjeha na društvenim mrežama.

Foto:

Učitati još
Zatvori