Društvene su mreže iznjedrile cijelu jednu generaciju poznatih osoba koje svojim djelovanjem, načinom života, stilom odijevanja i sustavom vrijednosti kreiraju javno mnijenje i utječu na izbore sve većeg broja ljudi te potrošačko društvo. S obzirom na to, pojavilo se novo zanimanje takozvanih influencera koje sve manje izaziva podsmijeh (kao što je to bio slučaj ranije), a sve više postaje role model za mlađe generacije.
No, kako bi netko postao influencer, nije dovoljno samo intenzivno i učestalo se pojavljivati na društvenim mrežama, važnije od toga je proizvoditi neki proizvod ili sadržaj koji je blizak tisućama ljudi pa čak i milijunima, odnosno što većem broju potrošača i konzumenata koji se s tim mogu poistovjetiti i poželjeti imati za sebe upravo to ili nešto poput toga što stvaraju i prezentiraju influenceri.
Recentna zbivanja na društvenim mrežama i nove opcije kojima je cilj da sadržaj u što kraćem vremenu stigne do što većeg broja ljudi, idu na ruku upravo influencerima. Jedan od primjera novijih mogućnosti kod ovakvih društvenih, digitalnih platformi jesu stories te live uključivanja koja notifikacijama sve pratitelje u istom trenu obavještavaju da se kod njihovih uzora nešto novo događa.
Instagram parovi koji inspiriraju
Ovakav način djelovanja prigrlili su brojni zanimljivi, atraktivni ljudi s istančanim impulsom za poduzetništvo pa su izgradili prava mala carstva uz pomoć Instagrama, YouTubea te Facebooka. Uz to što za njih znaju mase iz cijelog svijeta, oni postaju zvijezde u svim aspektima života jer marketing je jednako važan u svim granama kako industrije, tako i kulturne scene.
Od samih početaka i bezazlenih fotografija objavljivanih u slobodno vrijeme, pa sve do full time profesionalaca koji znaju kako prezentirati bilo koji proizvod, vrijednost i uslugu… Nije teško pretpostaviti da su se žene mnogo brže i lakše prilagodile ovim društvenim mrežama te postale pionirke i predvodnice novog oblika pop kulture. S vremenom su postale utjecajnije od poznatih ličnosti koje su dugogodišnjim pojavljivanjem na sceni uspjele izgraditi imidž samo kod određenih skupina ljudi zainteresiranih za njihov rad. Sada su nove javne ličnosti postale općeprihvaćene i prepoznate u svijetu, i to munjevitom brzinom.
Neke od njih su, kreirajući vlastiti sadržaj, sa svojom publikom upoznale i svoje partnere koji su se tako na mala vrata, ali i u velikom stilu ušuljali u svijet utjecajnih i poznatih ljudi koji imaju utjecaj i kredibilitet u cijelom svijetu.
Koji su nam parovi posebno privukli pažnju?
Naime, zanimljivo je kako su neki od partnera čije su ih partnerice proslavile na društvenim mrežama ostvarili karijeru prije ovakvog oblika pojavljivanja na društvenim mrežama, ali je nedvojbeno da im je popularnost i značaj dodatno narasla kroz pojavljivanja sa svojim influencericama partnericama na njihovim profilima.
Odličan primjer je talijanski rap glazbenik Fedez koji je dodatno osnažio svoju popularnost na društvenim mrežama zahvaljujući partnerici Chiari Ferragni.
Zanimljiv primjer je i britanski fotograf Joe Galvin koji je uživao veliki ugled među poznatima, ali i kod ljubitelja street style i wedding fotografije, no uz svoju partnericu, beskrajno simpatičnu Liv Purvis koju je fotografirao za njen Instagram profil, postao je planetarno popularan i prepoznatljiv.
Iako društvene mreže vrve ovakvim i sličnim parovima, izdvojili smo one najupečatljivije koji su zajedno jedinstvena pojava i fenomen na društvenim mrežama. Muškarci čije smo profile izdvojili, dodatno su ostvarili zamah popularnosti uz svoje karizmatične partnerice i kao takvi predstavljaju svojevrsnu inspiraciju kod ljubitelja društvenih mreža.
Pogledajte tko nam je sve privukao pažnju, odnosno o kojim je poznatim parovima riječ.
Kevin Berru i Sincerely Jules
Fedez i Chiara Ferragni
Joe Galvin i Liv Purvis
Alejandro Porras i Belen Hostalet
Sebastian Maximilliano i Chloe Morello
Foto: Instagram