Brend koji spaja modernost i tradicionalnost – House 99
Potaknut željom da se revolucionalizira ideja muškotim, HOUSE 99 je brend izgrađen s ambicijom da ponudi inovativne kozmetičke formule za muškarce koji se ne boje istražiti vlastiti jedinstveni stil i izraziti svoj identitet. U ovoj će se linji naći proizvodi za njegu kože lica i tijela, kose, tetovaža te brade, a potpisuje ih David Beckham.
House 99 – novi brend inovativnih beauty proizvoda
“Uzbuđen sam što ću konačno podijeliti House 99 sa svima širom svijeta. Za mene, dotjerivanje nije samo u tome kako izgledate, nego i kako se osjećate. Radi se o udobnosti, isprobavanju novih stvari i oblikovanju izgleda. Stvorio sam House 99 kako bih ljudima dao inspiraciju, kao i prave proizvode za eksperimentiranje i osjećaj udobnosti. House 99 je ovdje kako bi podržao muškarce, kako bi im dao alate koji su im potrebni da kreiraju što god žele. Dobrodošli. ” izjavio je Beckham, osnivač HOUSE 99.
Spajanjem novog, modernog izgleda s britanskom kulturom brijačnica i primjenom tehničke stručnosti laboratorija, L’Oréal Luxe i David Beckham su kreirali liniju proizvoda HOUSE 99. Na ovoj se ideji radilo posljednje dvije godine, kako bi se stvorio potpuno novi brend za njegu i uljepšavanje.
Putem webshopa već sada su dostupni gotovo svi proizvodi iz linije, a za Hrvatsku je besplatan shipping za narudžbe u vrijednosti iznad 40 eura.
Beckhamovi osvajaju svjetsko beauty tržište
Kako stvari trenutno stoje, čini se da Beckhamovi namjeravaju postati jedno od najzvučnijih imena u beauty industriji.
U 2016. godini, Victoria je pokrenula vrlo uspješnu liniju make upa u suradnji s Estée Lauder.
Procjenjuje se da da će House 99 generirati maloprodaju od 50 milijuna dolara u prvoj godini na prodajnim mjestima širom svijeta, što s obzirom na veliki Beckhamov utjecaj kada su u pitanju trendovi uopće ne djeluje pretjerano.
Foto: Instagram, House 99