Nakon glazbenog spota za pjesmu Laugh Now Cry Later koji je snimljen na lokaciji Nike World Headquarters i nakon izlaska merch kolekcije Certified Lover Boy, jedan od najvećih glazbenih izvođača i jedan od najvećih sportskih brendova nastavljaju svoju uspješnu suradnju. Prije nekoliko dana, Drake i Nike najavili su svoj najnoviji i najuzbudljiviji projekt dosad – streetwear liniju NOCTA.
Što ovu suradnju čini toliko drugačijom i posebnijom od većine suradnji između poznatih brendova i celebrity zvijezda?
Kada se spoje Nike i Drake
Sportski brend Nike poznat je po svom vrlo selektivnom pristupu suradnjama s poznatim imenima iz svijeta showbiznisa. Travis Scott je u suradnji s Nikeom kreirao kolekciju tenisica. Nike potpis nalazio se i iza merch kolekcije za album Damn repera Kendricka Lamara. Ostale suradnje u posljednjih nekoliko godina Nike je rezervirao za modne dizajnere. Ipak, svoj fokus na suradnje s modnim dizajnerima Nike je nakratko, ali u velikom stilu, prekinuo kako bi predstavio svoju novu suradnju s Drakeom.
Tijekom svoje glazbene karijere, Drake je bio nevjerojatno lojalan brendu Nike. Nakon kratke avanture s adidasom, kako mnogi opisuju kratku suradnju između Drakea i adidasa 2018. godine, Drake se vratio svom omiljenom Nikeu, a svoju lojalnost pokazao mu je i brisanjem adidas loga na fotografijama, te onako kako najbolje zna – u svojim pjesmama i glazbenim spotovima. Checks over stripes u pjesmi Sicko Mode te direktna referenca na omiljene Nike Jordan tenisice u glazbenom spotu za pjesmu In My Feelings.
Lojalnost mu se sada i više nego isplatila. Ne samo da je dobio priliku za suradnju sa svojim omiljenim brendom, već je dobio priliku za kreiranje potpuno nove linije odjeće – priliku kakvu brendovi jako rijetko povjeravaju celebrity zvijezdama. Uskoro stiže NOCTA, nova linija nastala suradnjom Nikea i Drake, ali koja dolazi bez Nike x Drake predznaka ili bez popratnog by Nike.
Uskoro stiže NOCTA
“Ovaj trenutak za mene predstavlja puni krug. Tijekom odrastanja, Nike je bio sve. Svaki par tenisica koje sam želio, svaki sportaš kojeg sam obožavao, sve što sam imao je bilo Nike. Nije značilo ništa ako nije imalo kvačicu.“, napisao je Drake u kratkoj najavi linije NOCTA na nike.com. “Uvijek sam razmišljao koliko bi ludo bilo i koliko bi značilo za jednog glazbenika da ostvari ovakvu suradnju s Nikeom.“
NOCTA u svom imenu donosi namig Drakeovom noćnom kreativnom procesu, a predstavlja sve što je oduvijek priželjkivao. Kako ju Drake opisuje?
Ideja i značenje iza linije NOCTA
NOCTA je ostvarenje svih misli i svega čemu sam se nadao – od kulture u kojoj je ukorijenjen do proizvoda i, što je najvažnije, do partnerstva i razmjera koji mi omogućuju da ga podijelim sa svijetom.
Drakeova ideja bila je stvoriti nešto za ljude u pokretu, za sve one koji žele funkcionalne, udobne modele koji se lako mogu prilagoditi različitim okruženjima i izazovima.
Jednako koliko se odnosi da modele koje donosi, odnose se i na razmišljanje i stav: nemilosrdni nago i neumoljivost. Karakterizira ju onaj koji je na putu cijeli dan, vrijedni radnik koji pokušava ostvariti svoje ciljeve, bez prečice., objasnio je Drake.
Taj način razmišljanja također uključuje lojalnost i tim. Bez obzira nalazite li se u Torontu, Londonu ili Parizu, uniformirani look – Nike Tech Fleece, rukavice, kapa – daje vam osjećaj pripadnosti timu. Htio sam uzeti djelić te kulture s kojom sam odrastao, tu školu mišljenja i donijeti joj najbolje.
Ovo je prilika na koju sam zaista dugo čekao. Biti povezan s najvišom mogućom razinom – to je uvijek bio moj cilj. Tijekom posljednje dvije godine u ovaj smo projekt uložili puno sati i rada. Gledati kako se sve ostvaraju, označilo je uzbudljivo novo poglavlje u mom životu., na kraju najave prve NOCTA kolekcije zaključio je Drake.
Prva NOCTA kolekcija stiže 18.12., a najavljena je moćnim vizualnima koji obećavaju mnogo. Sve novosti možete pratiti i na @officialnocta.
Foto: Instagram, Nike