Journal Man: Dokumentarni film o brendu Abercrombie & Fitch dostupan je na Netflixu
Journal Man: Dokumentarni film o brendu Abercrombie & Fitch dostupan je na Netflixu

Journal Man: Dokumentarni film o brendu Abercrombie & Fitch dostupan je na Netflixu

Nakon sve veće popularnosti dokumentarnih filmova, među kojima je i „The Tinder Swindler“, 19. travnja izašao je onaj koji donosi modnu priču o slavnom brendu Abercrombie & Fitch. Vodeći modni gigant definirao je jednu modnu generaciju te postao i fenomenom pop kulture. Film se fokusira na veliki uspjeh i kontroverze Abercrombie & Fitcha tijekom kasnih 1990-ih do 2000-ih.

Dokumentira što je pošlo po krivu i koje su to kritične odluke uništile reputaciju i status brenda. Paralelno otkriva i tretman prema zaposlenicima i druge prakse koje pričaju širu priču o modnoj industriji i nerijetko pokvarenim motivima iza takvih divova.

Abercrombie & Fitch: Uspon i pad

Ako u njemu i nisu kupovali, za dućan, odnosno brend Abercrombie & Fitch čuli su gotovo svi. Njihove poslovnice diljem svijeta poznate su po glasnoj pop glazbi, elegantnom interijeru i nevjerojatno privlačnim zaposlenicima koji redom izgledaju poput modela. Tvrtka Abercrombie & Fitch prva je uvela običaj otvorenog koketiranja s mušterijama i zapošljavanja izrazito zgodnih, vječno nasmijanih i pristupačnih trgovaca. Ukratko, to je lanac dućana „sveameričkog“ imidža koji vrlo skupo prodaje kvalitetnu ležernu odjeću i neodoljive parfeme. Simboliziraju ga seks, novac i moć.

Što se dogodi kad bivši zaposlenici progovore o diskriminatornim praksama, kad se brend suoči s tužbama u vrijednosti od 40 milijuna američkih dolara i kad se cijela priča o ljepoti i mladosti uruši poput kule od karata? Trailer nas je doista zaintrigirao pa ne možemo dočekati vikend da ga napokon pogledamo.

Foto: Netflix, Profimedia.hr, screenshot

Učitati još
Zatvori