U poslovnom životu svakog čovjeka uvijek dođe period kada želite više od onoga što trenutno radite. Bilo da je riječ o plaći, poziciji ili zaduženjima, u nekim periodima ćete poželjeti da vaša uloga u poslu kojim se bavite bude zanačajnija, da se traži i uvažava vaše mišljenje te da sve vaše vještine, ali i znanje dođu do izražaja. Ono što je cilj svakog
Ponekad, u nekom radnom okruženju, što god učinili, teško da možete napredovati. No, ukoliko imate jasan cilj pred sobom, znate što volite i želite, možete ostvariti sva svoja očekivanja. Pritom ne činite greške koje vas u tome mogu usporiti ili spriječiti.
U nastavku donosimo 7 razloga zbog kojih ne uspijevate dobiti posao, odnosno poziciju koju priželjkujete. Uspješno ih izbjegnite i uživajte u svojim rezultatima.
Ciljate previsoko
Bez obzira na to u koju industriju ulazite ili želite ući, ne prijavljujte se na poslove za koje jednostavno niste kvalificirani jer sasvim je sigurno da ćete na kraju ostati razočarani. Većina tvrtki ima najstrože HR odjele koji će procijeniti CV-e kroz pažljivu analizu, a ako nemate relevantno iskustvo ili kvalifikacije, nećete ući ni u uži izbor. Budite realni, razmislite o široj slici i ljestvici napredovanja u karijeri i aplicirajte na poslove za koje ste doista kvalificirani.
Ciljate prenisko
Ako ste prekvalificirani za posao, malo je vjerojatno da će vas tvrtka razmotriti. Mnoge tvrtke funkcioniraju na promišljen strateški način, tako da će htjeti osigurati da okupi zaposlenike koji su mladi, entuzijastični i voljni raditi za manje novca od vas. Ako zaposle nekoga tko je više kvalificiran za taj posao, bojat će se da ćete postavljati zahtjeve i tražiti povećanje plaće, ali da se nećete dugo zadržati na tom poslu, odnosno sve dok ne nađete bolju priliku gdje bi svi vaši kapaciteti došli do izražaja. Dajte sebi malo zasluga i ne snižavajte standarde samo zato što očajnički želite napustiti svoj trenutni posao.
Niste personalizirali molbu za posao
Prođite kroz svoje poslovno iskustvo precizno i pobrinite se da prioritno naglasite svoje iskustvo Ako niste prilagodili popratno pismo, odnosno molbu za posao tvrtki gdje se prijavljujete, vjerojatno će vas odmah zanemariti. Saznajte sve o tvrtci, zašto je poštujete i zašto ste se odlučili prijaviti na njihov natječaj. Proučite zadatke i pobrinite se da pravilno naglasite svoje iskustvo i svoje znanje.
Niste dovršili prijavu
Većina tvrtki sada ima web stranicu na kojoj možete učitati svoj životopis i ispuniti svoja očekivanja o plaćama. Neophodno je osigurati da ste u potpunosti dovršili ovaj dio procesa – ne izgledate lijeno i neprofesionalno. Čak i ako imate sjajno popratno pismo i preporuku, ako je vaša prijava nepotpuna, malo je vjerojatno da će vam ponuditi posao.
Vaša je prijava prepuna pogrešaka
Napravite jednu pogrešku na svojoj prijavi, životopisu ili propratnom pismu i igra je gotova. Iznenadit ćete se koliko ljudi šalje prijavu s pogrešnim nazivom tvrtke (smiješna pogreška koja se definitivno događa), ili koja je ispunjena vrlo jednostavnim pravopisnim ili gramatičkim pogreškama. Provjerite, ponovno provjerite i provjerite, pa još bolje, neka vas netko drugi provjeri. Čak i ako ste savršena osoba za taj posao, upravitelju za zapošljavanje bit će vrlo teško previdjeti jednostavne pogreške poput ove.
Vaš životopis i dalje ima irelevantno iskustvo
Prosječni poslodavac u prosjeku troši samo 6 sekundi na životopis!
Prosječni poslodavac u prosjeku troši samo 6 sekundi na životopis. Šokantno, ali istinito. Stoga je nužno da ga zadržite sažeto i relevantno u cijelom, počevši s vašim najrelevantnijim – i nedavnim – iskustvom na vrhu. Ako vaš trenutni životopis ima 2 stranice, riješite ga se. Ako još uvijek imate sportske timove u kojima ste bili u školi, riješite se toga. Bez obzira na to koliko ste ponosni na svoja postignuća, ako nisu relevantni za ono za što se prijavljujete, u potpunosti ih se riješite.
Provjerili su vas na društvenim mrežama
Otvareni profil na društvenim medijima i objavljivanje fotografija s plaže ili burnog izlaska neće nikoga impresionirati. Jedna od prvih stvari koju poslodavci rade jest brzo pretraživanje Googlea, a osim vaše web stranice (što je imperativ ako ste u kreativnoj industriji), prve stvari koje će se pojaviti su vaši profili na društvenim mrežama. Ili ih zaključajte, ili se pobrinite da tamo postavljate samo pristojan sadržaj. Nitko ne želi da idiot radi za njih.
Foto: Instagram