Enzo Vogrincic je urugvajski glumac koji se proslavio filmom Society of the Snow. Film o avionskoj nesreći u Andama iz 1972. je posljednjih mjeseci jedan od najgledanijih na Netflixu. Kritičari i publika složili su se – u pitanju je snažno i fantastično snimljeno filmsko djelo. Tako je Society of the Snow osvojio čak 12 Goya kipića, a nominiran je i u dve kategorije na ovogodišnjoj dodjeli Oskara – za Najbolji strani film i Najbolju šminku. Uspjeh filma za njegove glumce često znači i – uspjeh u drugim poslovnim sferama. To je slučaj i sa Enzom Vogrincicem, koji je od danas novo lice Zara Man kampanje.
Enzo goes Zara
Jedna stvar koja je Zaru oduvijek izdvajala od ostalih brendova je njihov izvrstan osjećaj za tajming. To posebno vrijedi kada su poznate ličnosti (i trendovi, ali o tome više drugi put) u pitanju. Taj je slučaj i sada, s glumcem trenutno možda i najpopularnijeg španjolskog filma, Society of the Snow. Španjolski film je remake američke verzije iz devedesetih godina pod imenom Alive. Iako se slažemo da je kultura remake-ova u nekim slučajevima otišla predaleko – odnosno, isti su suvišni – za film Society of the Snow ne bismo rekli isto. Ovoga puta, napredak tehnologije i specijalnih efekata zaista su uspjeli da publici pruže nešto posebno.
Enzo je u tom ostvarenju tumačio jednu od glavnih uloga i zaista se istaknuo u već odličnoj filmskoj ekipi. Taj star quality definitivno mu je poslužio i u novoj Zarinoj kampanji za kolekciju Spring/Summer, inspiriranoj upravo filmskim scenarijem.
Kampanju je fotografirao Britanac Mark Kean, a Enzo je promovirao odjevne komade S/S24 kolekcije, koju mahom čine pastelne boje, kardigani, ali i kožne jakne i casual siluete. Ova kampanja definitivno je swoon worthy, a Enzo glumac koji prijeti osvojiti filmsku industriju – od Urugvaja, do Hollywooda.
*Članak je preuzet sa Journal.rs.