„Možda bi bilo najlakše snimiti, a oku percipirati jednostavnu modnu priču koja ne odskače od prosjeka s Alduk vjenčanicama u glavnoj ulozi, ali takvo što nam nikada nije bilo zanimljivo ni izazovno stoga smo odlučili spojiti najbolje od ulične umjetnosti, prirode i mode u totalno svježu i novu modnu priču za našu liniju vjenčanica koja je već dva tjedna dostupna za probe u Alduk shoowroomu“ izjavio je cijenjeni hrvatski modni dizajner Ivan Alduk kojemu je godina započela iznimnim uspjehom na stranom tržištu s obzirom da se prije nekoliko dana upravo njegova raskošna toaleta prošetala crvenim tepihom Zlatnih globusa.
Uvijek kreativan i drukčiji, ne samo u dizajnu svojih prepoznatljivih modela već i u pristupu suradnicima, ambasadorima i projektima koje stvara, Ivan Alduk kontinuirano uspijeva predstaviti vizualno drukčije projekte. Nova modna kampanja za Alduk vjenčanice koje se izrađuju po mjerama klijentica uz potrebnu personalizaciju i koje je potrebno naručiti najkasnije dva do tri mjeseca prije vjenčanja je upravo dokaz tome. Poznati hrvatski grafiter i umjetnik Slaven Lunar Kosanović je posebno osmislio i izveo efektnu kulisu koja je poslužila kao izvrstan kontrast nježnim, svijetlim linijama i teksturama delikatnih čipki.
„Lunar je ovoj modnoj kampanji dodao svježinu i netipičan prizvuk što me jako raduje jer je želja i potreba uvijek predstaviti nešto novo. Jelena Balić je fotografkinja kojoj vjerujemo već dugi niz godina, izvrsno stvara Alduk projekte, a vjerujem da je i veseli činjenica što uvijek ima otvorene ruke u kreativnom smislu. S godinama rada i iskustvom, a iza mene je više od njih deset, naučiš vjerovati timu s kojim surađuješ. Za styling kose bio zadužen Mijo Majhen, make-up je djelo Saše Jokovića i asistenta Marka Tolića, a asistentica fotografkinje je Nika Mokoš.“
Alduk vjenčanice dostupne su isključivo kupnjom, a u novoj kolekciji nastavljaju estetiku modernih, pročišćenih linija koje laskaju ženskoj silueti. Naglasak je na raznovrsnosti krojeva kako bi svaka klijentica uspjela pronaći idealan model za sebe te na novim teksturama koje dodaju raskošan i poseban prizvuk. Pojam „tihog luksuza“ je najbolje uočiv na modelima koji imaju podstavu od čipke ili pak raskošni vez na donjim slojevima koji se tek u pokretu postupno otkrivaju. Kolekcija od pedesetak vjenčanica je dostupna za besplatnu probu u Alduk showroomu uz obaveznu rezervaciju termina.