Hrvatski brend nakita Borboleta za proljeće je pripremio novu kolekciju nakita namijenjenog za vjenčanja, predstavivši domaćem i inozemnom tržištu liniju ‘Borboleta Bridesmaids’.
Nježan i decentan dizajn lančića i narukvica od srebra i zlata te poludragog kamenja s motivima srca, anđela, leptira i simbola vječnosti, svidjet će se budućim mladenkama i njihovim djeverušama te će im obilježiti taj poseban dan i ostati trajna uspomena na zavjet ljubavi. Ideja je da svaka žena personalizira svoj komad nakita prema vlastitim afinitetima, bio to klasičan lančić sa srcem ili narukvica s nježnim pastelnim koncem i simbolom ljubavi.
Borboleta nakit za vjenčanja
‘Odlučili smo izaći s kolekcijom nakita za vjenčanja iz razloga što smatramo da svaka mladenka želi na poseban način obilježiti dan kada stupa u brak i zato joj Borboleta nakit pruža onaj mali detalj koji će joj ostati vječni podsjetnik i uspomena na vjenčanje. Borboleta simbolizira ljubav i sreću kroz sitnice i stoga nam je želja doprinijeti tom posebnom danu u životu svake žene, kako bi se izdvojila iz mnoštva stereotipa i imala jedan samo svoj detalj, važan samo njoj’, ispričala je Nicole Kuharić iz Borbolete.
U sklopu nove linije Borboleta nudi posebne pogodnosti za vjenčanja kao što su poklon paketi za djeveruše i uzvanice, prema personaliziranom odabiru mladenaca. Osim u Hrvatskoj, od kraja travnja će ‘Borboleta Bridesmaids’ kolekcija biti dostupna i diljem svijeta.
Kampanja je snimljena u prekrasnom ambijentu građanskog stana u Zagrebu, dizajnerice interijera Alme Muzurović Šimunić.
Fotografkinja: Maja Kljajić
Kosa: Mijo Majhen
Vizažistica: Tamara Radinger
Stilistica: Doris Fatur
Vjenčanice: Envy Room
Cvijeće: Saša Šekoranja