Tomo Ricov otvoreno s Idom Prester o DJ karijeri, poduzetništvu i krivim odlukama koje je svjesno donosio
Tomo Ricov otvoreno s Idom Prester o DJ karijeri, poduzetništvu i krivim odlukama koje je svjesno donosio

Tomo Ricov otvoreno s Idom Prester o DJ karijeri, poduzetništvu i krivim odlukama koje je svjesno donosio

Tomo Ricov u svojoj je karijeri radio doista svašta, ali za sebe će u trenutnoj fazi reći da je prije svega poduzetnik. Počeo je kao DJ pa kaže da ga je zapravo u svemu uvijek vodila strast prema glazbi. Tako je od DJ postao event manager, a danas ga većina ljudi zna kao ugostitelja, ali i kao jednog od organizatora Weekend Media Festivala koji svake godine krajem rujna u Rovinju okuplja tisuće zaljubljenika u medije, komunikaciju, organizaciju, produkciju…

U Uplift razgovorima s Idom Prester, Ricov je ispričao kako je zapravo tekao njegov poduzetnički put, ali je i otkrio da nije baš sve što je taknuo pretvarao u zlato. 

„Neskromno ću reći da je naša agencija za event management utjecala na podizanje cijele  industrije jer napraviš event za jednog klijenta, onda već i drugi klijent želi to napraviti. Dolazile su agencije iz Austrije i Slovenije gledati kako mi to radimo. U jednom trenutku je to stvarno postalo preveliko i ludo, sastanci su izgledali tako da bi bilo prijedloga poput: „Zašto ne bi iz aviona bacali ovo i ono?“. A onda se dogodila kriza 2008.“, otkrio je Ricov te pojasnio da je u tom razdoblju došao njegov prijatelj s idejom da otvore klub. Tako je nastao Pepermint koji je godinama bio jedan od omiljenih mjesta za izlazak.

„Nekad mi motivacija nije bila novac i stvaranje biznisa, nego sam otvarao nešto što me zabavlja. Otvorio sam čak i jazz club, za to sam bio skoro 100 posto siguran da neće uspjeti što se i pokazalo, ali morao sam to napraviti“, ispričao je Ricov te pojasnio da za svaki projekt misli da može propasti jer je nemoguće da sve bude uspješno. Jedna od neuspješnih odluka je bilo otvaranje kluba na Zrću koji je puštao sofisticiraniju elektronsku glazbu, no Ricov kaže kako to nije imalo smisla jer publika nije taj klub prepoznala kao mjesto za zabavu pa je zatvoren.

Njegov najdugovječniji projekt je Weekend Media Festival koji se održava već 17 godina. 

„To je jedan od projekata koji je odmah od starta bio dobro posložen, ne zato što smo mi to tako htjeli, nego se dogodilo. Kad se razmišljalo gdje bismo ga organizirali, Rovinj nam se činio najboljim, ali su nam u gradu rekli da nemaju prostor gdje bi se to održavalo. I onda smo Boris i ja razgovarali i sjetili se da postoji tamo neka stara tvornica, sjeli u nedjelju u auto, došli, izašli na parking i shvatili da je to to“, ispričao je Ricov.  Ida Prester ga je pitala i što je po njemu razlog zbog kojeg popularnost Weekend Media Festivala iz godine u godinu raste.

„Sve se poklopilo. Prvo, to je Rovinj. Drugo, još je ljeto, to ljudi uzimaju kao zadnji vikend ljeta, nakon toga svi planiraju ozbiljnije raditi, dotad se još uvijek vikenda ide na more. Prostor je neformalan kao i atmosfera, ljudi budu opušteni, najnormalnije na šanku pričate s predsjednikom uprave, nitko se tamo ne postavlja. Nema nikakvog natjecanja, nitko se ne osjeća ugrožen, svi su opušteni, a priča se o važnim stvarima, nešto ćeš naučiti“, pokušao je pojasniti Ricov.

Na stranici uplift.hr možete pronaći cijeli niz zanimljivih intervjua, tema i video materijala o poduzetništvu, a cijeli video s Ricovom pogledajte u nastavku.

Učitati još
Zatvori