U art’otelu Zagreb predstavljen je novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele te suvremenom posjetitelju pruža posebna, autentična i domaća iskustva. Udruga je aktivna od kraja 2018. godine te kroz intenzivan rad s članicama provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija. Kroz aktivnosti koje provodi doprinosi prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije koja nudi visoko kvalitetan i autentičan turistički proizvod te inspirira i druge da svoj razvoj usmjere u visoko kvalitetan i održivi turizam.
Udruga koja okuplja hotele sa snažnim karakterom
Prateći globalne trendove za daljnje djelovanje kolekcije hotela koje okupljamo nametnula se potreba osmišljavanja novog branda. Gosti i partneri sve više traže hotele koji pružaju autentična iskustva koja ističu lokalnu kulturu i ostavljaju snažan dojam mjesta u kojem borave, hotele sa snažnim karakterom, primjere održivosti, hotele koji potiču i razvoj lokalnih zajednica. Naša Udruga okuplja upravo takve hotele i ovi trendovi samo potvrđuju našu inicijalnu viziju zajedničkog djelovanja. Novi brand Impresia će još snažnije isticati posebnosti hotela naše kolekcije te dalje doprinositi promociji Hrvatske kao destinacije za luksuzna putovanja – izjavio je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Impresivni hrvatski hoteli
Za brand strategiju, ime, slogan te vizualni identitet nove kolekcije jedinstvenih hrvatskih hotela zaslužna je zagrebačka branding agencija Fabular. Ime Impresia, u čijem je potpisu Impressive Croatian Hotels, upućuje na impresivnu kolekciju hotela i nezaboravne dojmove gostiju. Vizualan identitet je profinjen te koristi suvremenu i elegantnu serifnu tipografiju. Impresivnost hotela prikazana je intervencijom na slovu “i”, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica Fabulara.
Novi članovi Udruge su Armerun Heritage Hotel & Residence, art’otel Zagreb, Emotheo Heritage Hotel i Grand Hotel Brioni, hoteli koji redom svaki na svoj poseban način ostavljaju snažni utisak i odišu lokalnom kulturom.
Cilj je promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije
Ponosni smo i čast nam je što će naša dva nedavno renovirana hotela prepoznatljivih međunarodnih brendova visoke kategorije biti dio ove jedinstvene priče. Pridruživanje art’otela Zagreb i Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotela u Udrugu jedinstvenih hrvatskih hotela ne predstavlja samo priznanje naše izvrsnosti, već i priliku da kroz ovu kolekciju dijelimo naša iskustva u promicanju visokih standarda i postavljanja novih trendova u turizmu. Vjerujemo da ćemo kroz Udrugu doprinijeti u podizanju standarda u luksuznom turizmu i promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije – izjavio je Tomislav Korošec, General Manager art’otela Zagreb.
Projekt Upoznajte naše priče
Nenad Nizić, predsjednik Udruge podsjetio je da je u tijeku je i projekt „Upoznajte naše priče – promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima.“ – Projekt „Upoznajte naše priče“ Udruga provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta te je još do 10. 2. 2024. otvoren poziv učenicima završnih razreda osnovnih škola, srednjih škola te studentima poslovnih škola i fakulteta turističkog smjera za uključenje u projekt. Detaljne informacije o projektu dostupne su na poveznici.
Foto: PR