Sportska industrija danas vrijedi preko 210 milijardi eura, a jednu od čelnih pozicija zauzima Under Armour.
Za sve vodeće brendove ste čuli, vjerojatno ih imate u svojim kolekcijama, no jeste li znali kako kotiraju na tržištu?
Under Armour je svakako underdog, no istovremeno i vodeći sportski brend s fokusom na izradu inovativne, funkcionalne i kvalitetne atletske opreme za profesionalne sportaše. Kao takav se pozicionirao na sportsko tržište i postigao vrhunski uspjeh posljednjih godina. Kako je sve krenulo? Što je podiglo brend na vrh liste? Cijelu priču iza brenda i njegove strategije pročitajte u nastavku.
Kako je sve krenulo?
Davne 1996. godine 23-godišnji igrač američkog nogometa Kevin Plank je uočio problem kod sportske opreme te je dobio ideju kako započeti brend i stvoriti inovativan proizvod koji će promijeniti sportsku industriju. To se u konačnici i dogodilo. Kevin je primijetio kako se pamučna sportska oprema sporo suši, te se njegova uspješna ideja rodila. Dizajnirao je majicu od sintetičkog materijala kao inovaciju u sportskom svijetu.
Što se tiče imena, naziv Under Armour došao je sasvim slučajno dok je Kevin prezentirao vrhunsku ideju svome bratu. Planirao je koristiti naziv Body Armour, no brat je zabunom čuo Under Armour. And the rest is history.
Logo koji je promijenio sve
Under Armour veliki dio svojeg uspjeha pripisuje jedinstvenom i uočljivom logu. Jednostavan, minimalistički i estetski privlačan logo sastavljen je od početnih slova imena U i A. S obzirom da brend dizajnira minimalističku sportsku opremu s fokusom na funkcionalnost i kvalitetu, privlačan i prepoznatljiv logo je key element dizajna. Kao takav je podigao brend u nebesa i stvorio veliki uspjeh kao i brand awareness.
Under Armour logo je simbol moći, brzine i aktivnog života. Under Armour brend predstavlja određeni lifestyle i interese koje njegovi klijenti prate. I to je uglavnom ključ za uspješnost jedne priče.
“Dry all cotton products”
Suradnje i marketinške strategije
Uz kultni logo, Under Armour ima poseban marketinški pristup svojim projektima. Kako bi uspješno proširio svijest i stvorio pozitivnu sliku o brendu, Under Armour je prvenstveno ulagao u marketing i ambasadore. Brend je koristio poznate sportske zvijezde poput The Rocka i NBA košarkaša Curryja Stevena. Rezultati su bili pozitivno neočekivani. Osim toga, Under Armour je stvorio i snažnu prisutnost na društvenim mrežama. Kroz objave, storije i zanimljive kampanje, stvaraju blizak odnos s kupcima te osnažuju brand image. Isto tako ostaju relevantni u industriji koja se kreće neizmjerno brzo.
Drugačiji od ostalih
Kao još jedna u nizu pametnih i posebnih strategija, Under Armour se ne voli natjecati i uspoređivati s ostalima. Dok su se vodeći brendovi na tržištu fokusirali na sportske tenisice, Under Armour se usmjerio na dizajniranje novog komada odjeće – sportskih tajica. Ulaskom na novo tržište i izbjegavanjem svoje konkurencije, brend stvara maksimalan profit.
Više od sportske odjeće
Under Armour je krenuo od inovativne ideje kako bi olakšao i poboljšao uspjeh profesionalnih sportaša. Prvi proizvod koji su izbacili bila je lagana sintetička majica koja brzinski upija i čuva sportaše suhima i hladnima. A godinu dana kasnije, izbacili su i opremu suprotnog efekta za vanjske aktivnosti.
Kao takav, brend prvotno brine o kvaliteti i funkcionalnosti svojih proizvoda, a kao plus ti proizvodi imaju privlačan i elegantan izgled. Osim profesionalne opreme za sportaše, Under Armour u svojoj kvalitetnoj i bogatoj ponudi sadrži sve – od zimske opreme do svakodnevnih komada. Osim toga prate ulične trendove i sami promiču moderniji dizajn sportske opreme. Zato ga i biraju velike zvijezde poput Camile Mendes, Kourtney Kardashian, Natalie Portman i Selene Gomez.
Gdje kupiti Under Armour proizvode?
Kako biste što aktivniji ušli u novu 2024. Under Armour ima super vijesti. Od sada pruža mogućnost online kupnje s njihove službene stranice. Bez briga i stresa, samo posjetite stranicu i birajte iz široke ponude kvalitetnih i privlačnih proizvoda. Izuzev tome, posjetite jednu od tri Under Armour poslovnice u Arena Centru Zagreb, Supernovi Zadar i Designer Outletu Croatia.
Foto: PR