Grupa, čiji će formalni oblik biti definiran u narednim mjesecima, već sada počinje ostvarivati sinergije između tvrtki koje su njezin sastavni dio, uključujući Bosnić, Fisherija, Slavonica, The Meat, LU-MA i Wine & Friends.
Zajedno, ove tvrtke ostvaruju godišnji promet skoro 30 milijuna eura, od čega je oko 30% ostvareno putem vlastitih maloprodaja, dok se preostalih 70% ostvaruje putem veleprodaje i distribucije. Grupa zapošljava oko 150 radnika.
“Želim podijeliti s vama zadovoljstvo zbog značajnog koraka koji smo napravili u posljednjim mjesecima. Kroz intenzivan rad na formiranju, spajanju i usklađivanju, stvorili smo Grupu koja donosi novu dimenziju našem poslovanju. Stvaramo snažnu Grupu s odlučnom strategijom usmjerenu na vrhunske proizvode s fokusom na HoReCa kanal prodaje i vlastitu maloprodajnu mrežu”, izjavio je Denis Matijević, jedan od partnera.
Najavili su nove projekte
Iz Grupe naglašavaju da povezivanjem snaga, posebno u HoReCa segmentu, kupcima će pružiti raznoliku paletu proizvoda – od ribe i morskih plodova, mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih proizvoda do vina i ostalih alkoholnih pića, a putem distribucijsko-logističke tvrtke, osigurat će kvalitetu i kontinuitet isporuka. Drugi ključni fokus Grupe bit će usmjeren na vlastite maloprodajne objekte, čiji je broj preko 20, s jasnim planom proširenja.
Ističe se i najavljuje daljnji rad na formaliziranju Grupe u sljedećim mjesecima, s ciljem maksimalnog iskorištavanja potencijala koje ona donosi. Također, najavljuju se nove akvizicije u segmentu visokokvalitetnih proizvoda, što će dodatno obogatiti njihov portfelj i proširiti asortiman proizvoda koje nude kupcima.
Foto: PR