Treći Journal Lifestyle Sessions odlučili smo posvetiti najvažnijem obroku u danu – doručku. Odabrani gosti, Andrea Andrassy, Meri Goldašić, Klara Petrović, Maja Jalšovec, Mile Butorac, Marko Vuletić, Mario Petreković i Mario Valentić, uživali su u doručku powered by Lidl koji se održao u bistrou i baru Broom 44.
U cozy prostoru koji se nalazi 44 stepenice od glavnog zagrebačkog trga, nazdravili su sjajnom početku dana, a nakon vrhunske kave i doručaka koje im je pripremio tim kulinarskih kreativaca na čelu s chefom Igorom Gudcem, kući su ponijeli i dva goody baga.
Argeta goody bag
Prvi je goody bag sadržavao paket povrtnih namaza Argeta Veggie. Riječ je o novom proizvodu, utemeljenom na slanutku i povrću vrhunske kvalitete, a primjeren baš za sve – vegane, vegetarijance i ljubitelje mesa jer u svaki obrok donose povrće koje nam tako često nedostaje. Naši su gosti u vrećici dobili sva četiri okusa novih Argeta namaza. Prvi je Slanutak, najnježniji i najblaži okus koji iznenađuje teksturom i hranjivošću. Zatim su tu Crne masline. To je ono što dobijete kada unesete oštar mediteranski temperament u delikatan okus hranjivog slanutka.
Treći je okus Crvena paprika – savršena kombinacija mirisa, okusa i svježine stvara ukusan osjećaj povrća koji ćete zavoljeti na prvu. Za one koji vole eksperimentirati, Argeta Veggie dolazi i u okusu Chilli & limun. Za mnoge će ova kombinacija strastvenog čilija i osvježavajućeg limuna postati nova dimenzija okusa.
FINO proizvodi
Drugi goody bag sadržavao je nekoliko praktičnih FINO proizvoda koji će zasigurno svim gostima Journal breakfasta poslužiti u kućanstvu – aluminijsku i prozirnu foliju, papir i vrećice za pečenje, spužvice za pranje te vreće za smeće. S jasnom misijom da svakodnevni život učini lakšim, FINO slovi za inovativan, međunarodni brend koji na tržište iznosi širok asortiman onoga što je potrebno u modernom kućanstvu. Cjelokupan FINO portfolio prolazi kroz redizajn, zahvaljujući čemu postaje još moderniji i bliži suvremenom potrošaču.
Zahvaljujući jednostavno formuliranim, jasno vidljivim i preglednim informacijama na pakiranjima proizvoda, koje su na određenim mjestima podržane odgovarajućim ilustracijama, potrošač je prilikom kupnje u mogućnosti brzo i lako uočiti ono što mu je potrebno, i među proizvodima iste kategorije lako odabrati onaj koji mu najviše odgovara, a FINO brend na ovaj način još jednom pokazuje na djelu svoju praktičnost. Svakako koristan poklon koji olakšava svakodnevicu!
Na kraju, veliko hvala želimo uputiti svim sponzorima i suradnicima koji su pomogli u realizaciji trećeg Journal Lifestyle Sessions eventa. Hvala Lidl, Argeta i FINO.
Zahvaljujemo agenciji Alert na organizaciji novog izdanja.
Zahvaljujemo Broom44 na lokaciji za održavanje eventa.
Zahvaljujemo klijentima Argeta i FINO koji su omogućili i realizaciju Journal goody baga.
Kako je izgledala atmosfera na događanju pogledajte OVDJE.
Foto: Bojan Zibar