Slijedi nam najuzbudljiviji period godine, a uz njega idu ne samo druženja koja pretvaramo u trajne uspomene – već i darivanje. Iako nije bitno što poklanjate, već koja je namjera iza toga, svi vole dobiti poklon u kojem će uživati. Pitate li nas, poklon koji je uvijek lijepo dobiti je upravo parfem.
No jednako tako, postoji li poklon koji je zahtjevnije odabrati od parfema? Mirisi su svojevrsna ekstenzija naše osobnosti, pa je kod biranja parfema, prije svega, iznimno bitno staviti svoje preference u drugi plan.
Osim što je parfem nešto što može uljepšati svakodnevicu osobi kojoj ga poklanjate, istovremeno je i vrlo intiman; sjetit će vas se svaki put kada ga nose, a jednako tako ćete se i vi prisjetiti lijepog trenutka kojeg ste proveli skupa kada god osjetite taj parfem na njima.
Iako smo rekli da je teško, nije i nemoguće; uz ove savjete, izbor parfema izgledat će kao uzbudljiva avantura.
Što morate imati na umu kod odabira parfema za poklon?
Prvo i osnovno jest da ne kupujete parfem za sebe, već za vama dragu osobu. To znači da vaš ukus, pa čak i ekspertiza u parfemima, mora biti sekundarna u izboru. Naime, parfem koji će biti pogođen poklon mora biti maksimalno prilagođen osobi kojoj ga poklanjate. To znači da iza ove kupnje ne stoji samo istraživanje parfema, već prije svega istraživanje mirisnih preferencija osobe kojoj ga poklanjate.
Parfem kao poklon – savjeti u koracima:
1. Istražite koje mirise trenutno nose
Ako niste u prilici osobno pogledati koje parfeme osoba nosi, upitajte onoga tko s njom živi da vam uslika njene bočice parfema. Kada pronađete sva imena parfema, pogledajte njihove note. Izvucite note koje se najviše pojavljuju, primjećujete li da koriste šarolike parfeme ili pojedine grupe poput cvjetnih ili osvježavajućih parfema? O ovoj temi možete probati i nasumično popričati, primjerice pošaljite im sliku bočice parfema uz izliku da ga kupujete sebi i saznajte što misli o njemu! Dobra opcija je i razgovor s bližnjima od osobe kojoj poklanjate parfem – sigurno će imati što korisno za nadodati.
2. Istražite njihove najdraže note, ali i brendove koje koriste
Sljedeći korak je istraživanje o notama koje predominantno imaju u parfemima koje koriste. Pogledajte najpoznatije parfeme koji sadrže tražene note i pregledajte njihove mirisne kompozicije. One koje se slažu s parfemima koje osoba koristi dobar su izbor za uži krug parfema. Također, pogledajte druge parfeme brenda koji koriste. Nerijetko se dogodi da se osobi sviđa više parfema upravo istoga brenda.
3. Pomirišite parfeme koje su ušli u uži krug
U ovome trenu sigurno već imate listu parfema koji su vam favoriti za vama dragu osobu. Umjesto kupnje na slijepo (ako je to moguće), isprobajte parfeme u obližnjoj drogeriji. Slobodno ih isprobajte samo na blotteru, kako parfemi mirišu drugačije na koži – a svaka koža je specifična.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Na što još obratiti pažnju?
- Skuplja li osoba parfeme, istražite koje klasike biste mogli nadodati u njihovu kolekciju
- Dok ste u društvu, obratite pozornost na to koliko se osjeti njen parfem – je li intiman ili glasan? Ovo će vam uvelike pomoći u odabiru
- Ako je vaša osoba esteta, pazite da i dizajn bočice bude impresivan
- Ako ste u nedoumici, odaberite luksuzni test odnosno discovery set. Tako će osoba dobiti priliku isprobati više parfema odjednom i kasnije si kupiti parfem koji joj se najviše sviđa
Uvijek uz vas kad je najbitnije
Naravno, savjet koji ne smijemo zaboraviti jest i konzultiranje s prodavačicama oko odabira samog parfema. Uvijek dobre savjete imaju i dm-ove prodavačice koje će vam u tren, na temelju vaših želja, predstaviti nekoliko opcija parfema koje biste mogli izabrati za uži krug kupnje.
No to nije jedini benefit shoppinga u dm-u. Naime, kao i svake godine cilj je kupce dm-a potaknuti da tijekom blagdana razvesele sebe i svoje najmilije neodoljivim mirisnim notama koje mogu pronaći u dm-u (u prodavaonicama dm-a, ali i u dm online shopu). A kako to bolje učiniti no pružanjem pristupačnih cijena poznatih mirisa? U dm-u su mirisi trajno sniženi u sklopu koncepta “Dobre cijene u svako vrijeme”, što znači da ćete uvijek pronaći povoljne cijene.
Koncept “Dobre cijene u svako vrijeme” vrijedi na cijeli mirisni asortiman, svim radnim danima, u online shopu i u svim dm prodavaonicama, bez kupona ili kartica lojalnosti garantirano minimalno 4 mjeseca! U nastavku pogledajte koje popularne parfeme možete uhvatiti po trajno povoljnim cijenama do kraja godine.
Foto: PR, Pexels