Dig studio novo je ime i označava sljedeću fazu rasta Design Bureaua Izvorke Jurić za čijim dizajnom zadnjih godina posežu europske kompanije. Osim što se u slangu glagol dig koristi kada nešto razumijemo i lajkamo, recimo I dig this article, dig označava i kopanje.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Dig Studio
A upravo je zahvaljujući dubinskom iskopavanju pravih strategija i brendinga, tijekom 25 godina ovaj studio osvojio 50-ak međunarodnih i domaćih nagrada od čega se najviše ističu više puta osvojene Red Dot, Pentawards, Ed-Awards i Graphis nagrade. Objavili su ih prestižni časopisi Monocle, I.D., Print, Novum i The Dieline, dok su sveukupne reference privukle strane klijente prema Dig studiju iz Zagreba.
Do sada su već brendirali londonski lanac restorana Ceru, francuske proizvođače dodatka prehrani Greenwhey, nizozemske brokere s područja agronomije Planture, nizozemski brand hrane na biljnoj bazi Next Level Naturals i različite brendove hrane za kućne ljubimce tvrtke Pet Network International. Dig studio danas vode Izvorka Jurić i Jurica Kos, čije je dizajnersko partnerstvo izraslo kao plod dugogodišnje suradnje.
Samo u ovoj godini studio je za dizajn identiteta Sampé gina na IdejiX osvojio zlato u kategoriji Best of Ad-Making – Design, ZGDW Award na ovogodišnjem Tjednu Dizajna te ugledne međunarodne nagrade Graphis Design 2024 Silver Award i Silver Dieline Award u vrlo zahtjevnoj kategoriji Clear Spirits. Na ovogodišnjem ED Awardsu u Luxemburgu dodijeljena im je bronca za 3D deplijan dizajniran za ZDL arhitekte, a trenutno su u finalu za Pentawards s čak dva projekta – dizajn ambalaže za najmanju zlatnu kovanicu na svijetu Hum-Višnjan od Hrvatske kovnice novca, dizajn ambalaže za Tref premium lager pivo.
U ovogodišnjim finalima za nagrade na IdejiX i Tjednu Dizajna, uključeni su i drugi projekti studija, poput dizajna identiteta umjetničkih suvenira BITE Zagreb, brendinga Kadinela linije maslinovih ulja i drugi…
Foto: Mladen Šarić, PR