Svjetski poznat, cjenjen i priznat španjolski brend unikatnih tepiha GAN osvojio je i naša srca. Jasno je da se svi svjetski, a dodali bismo još, posebno europski brendovi, okreću održivoj proizvodnji. Tako smo u nedavno predstavili brend koji se bavi održivom proizvodnjom namještaja od punog drveta. Ovog puta, namještaj smo zamijenili tepisima.
GAN je brend koji svu svoju proizvodnju ima u Indiji. Njihovi visoko obučeni stručnjaci rade na ručno tkanim tepisima i modelima jedinstvenih dizajnerskih rješenja. Za obradu tepiha koriste se reciklirani ili prirodni materijali pogodni za tkanje i duplo tkanje. Inovativnog dizajna, izdržljivih materijala, 100% ekološki ispitani i sigurni – GAN tepisi postali su vodeći brend na tržištu.
Ručni rad = Luksuz
Kada je riječ o ručnom radu, mnogima predstavlja bolji i sigurniji izbor. To ne mora uvijek biti “sigurna luka” pogotovo kada je riječ o brendovima koji su u razvoju. No, brend GAN definitivno može odgovoriti na prvi i osnovni zahtjev – sigurnost i trajnost. Španjolski brend primjenjuje tradiciju pletenja tepiha od vune i jute stare više stotina godina. Njihov način tkanja nije moguće primijeniti na mašinskoj proizvodnji.
Također, u samom dizajnu tepiha i čitave kolekcije sudjeluje više svjetski priznatih dizajnera – najviše porijeklom iz Španjolske. Tako je GAN jedan od rijetkih brendova za izradu dizajnerskih tepiha koji se fokusira na tradicionalnu tehniku i suvremen dizajn.
Ovaj brend istakao se najviše svojim kolekcijama koje su u potpunosti rađene od recikliranih materijala. Njihova ručna proizvodnja ne zahtijeva upotrebu mašina i masovne proizvodnje. Time dodatno čuva životnu sredinu i ističe brigu o ekologiji.
Brend s misijom
Poznato je da svaki brend kreira određenu misiju kojom će se voditi, kako zbog marketinga, tako i zbog raznolikosti i isticanja na samom tržištu. No, GAN je ipak svoju misiju mnogo ozbiljnije shvatio. Tako je od 2010. godine, pa sve do danas, u Indiji poznata njihova suradnja sa “ženskom jedinicom” koja ženama bez posla, nudi mogućnost da se priključe tkanju. Također, ovaj brend pomaže ženama koje rade za njih da usklade poslovni i privatni život, ali i da rasporede na određene načine svoju energiju i kapacitete. Njihova zajednica član je mnogih međunarodnih projekata za edukaciju, kreiranje i dijeljenje znanja o tkanju i mnogim drugim inicijativama koje imaju za cilj da osiguraju uspješnost na radnom mjestu. Žene koje se bave tkanjem usko rade s dizajnerima kako bi se spoj tradicionalnog i suvremenog mogao sjediniti i kreirati krajnji proizvod.
Zbog toga je svaki tepih iz njihove tvornice tkanja u Indiji jedinstven. U svakom pogledu dobivate kvalitetan komad ručno rađenog tepiha, kreiranog po posljednjim ECO standardima uz suvremen dizajn. Međutim, njihova vizija je da se i briga o ljudima koji rade za njih utka u samu misiju brenda što na kraju njihov proizvod zaista čini jedinstvenim.
Je li ovo možda jedan od prvih primjera u kojem dobivamo, osim brige o prirodi i posebnu brigu o zaposlenima u proizvodnji? GAN je definitivno zbog ovoga postao brend prepoznatljiv u čitavom svijetu. Nadamo se samo da će njihova misija postati trend kada je riječ i o ostalim, manjim proizvodnjama, a kasnije i velikim.
Različiti dizajneri interijera uspjeli su unaprijediti stilski potpuno drugačije prostore GAN tepisima. O tome na koje sve načine možete istaknuti svoj prostor, GAN možda može najbolje odgovoriti na svojim društvenim mrežama i web-stranici.
*Članak preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram gan_rugs