Jedan od popularnijih brendova današnjice već godinama dobro kotira u beauty svijetu zahvaljujući ženstvenim i komercijalno pristupačnim mirisima. Ipak, Prada je odabrala doista idealno vrijeme za širenje svoje beauty linije na skincare i makeup. Baš u periodu kada su iznimno popularni na Tik Toku – gdje bi i sama Prada beauty linija mogla dobiti dobar početni uzlet.
Slučajno – ili vrlo planski – Prada je unazad nekoliko sezona lansirala pregršt boja među kojima su bile i nijanse pistacije, limončela, ljubičaste i baby ružičaste, što se dalo izvrsno iskombinirati i s kreiranjem kozmetike. Iako je makeup linija zasad ograničena na ruževe i sjenila, vjerujemo da ćemo nadopunu asortimana vidjeti i prije no očekujemo.
Od čega se sastoji Prada beauty makeup sekcija?
Prada ruževi dolaze u dvije teksture inspirirane njihovim legendarnim izborom materijala za torbice, Saffiano kožom i najlonom. Tako je Prada Monochrome Hyper Matte ruž visoko pigmentiran i ultra mat kao čvrsta koža, dok je Prada Monochrome Soft Matte nešto nježnije teksture i nadogradive pokrivnosti. Oba ruža nude popularan zamagljen izgled usana i traju 6 do 12 sati.
S druge strane, sjenila dolaze u mini paletama s četiri nijanse inspirirane Prada uzrocima koji su pronađeni u arhivi brenda. Prada Dimensions sjenila dolaze u mat i sofisticiranim sjajnim teksturama u kamenu. No bez šljokica, jer ih navodno sama Miuccia Prada ne može smisliti.
Benefiti oba proizvoda su ti što su pakiranja nadopunjiva pa bazično pakiranje, koje dolazi u prepoznatljivom Prada dizajnu, minimalističkoj “ogledalo” srebrnoj i zlatnoj boji, kupujete samo jednom. Njih prati i dobar izbor kistova za makeup u jednako zanimljivom dizajnu, a iako trenutno nije dostupan šuška se kako bi uskoro u prodaju trebao doći i prvi Prada puder.
Što je u ponudi od skincarea?
I Prada beauty skincare je ograničen na minimalno proizvoda, a pruža osnovnu rutinu njege. Iako je naslovljen za sve tipove koža, vjerujemo da su target skupina oni lagano suhe do mješovite kože u ranim 30-ima. Odnosno, oni koji paralelno kožu žele zaštititi i hidrirati, ali i raditi na prvom anti-agingu.
Čistač za lice je ujedno i uklanja makeup, a može se nanositi na suhu i vlažnu kožu. Serum nudi teksturu koja je na granici kreme i seruma, dok je krema gel-u-balzam teksture. Proizvodi sadrže adaptogene iz bilja, u spoju s poznatim sastojcima poput glicerina, skvalana i hijaluronske kiseline, kako bi ostvariti kožu s više volumena, punu vlage i zaglađenih bora.
Što mislimo o Prada beauty?
Generalni problem makeup brendova koji tek ulaze u područje ljepote može biti prejak umjetnički pristup kreiranju proizvoda. Takvi proizvodi na kraju dana neće biti zanimljivi većini jer nisu iskoristivi za svaki dan. Ipak, Prada je stvorila iznimno luksuznu ponudu skincarea i makeupa koja će u startu biti rezervirana za probrane kupce – što ljubitelje brenda, što one dubljeg džepa.
Van kistića za makeup koji, ako su vanserijske kvalitete mogu biti dobra investicija, najneobičniji artikl u ponudi je mini paleta u vrijednosti 100 dolara. Iako je priča oko kreiranja proizvoda uistinu genijalna, neobičan izbor boja i visoka cijena mogle bi odbiti i one koji si ovaj tip kozmetike mogu priuštiti. Svakako, vjerujemo da će ruževi (naš osobni favorit!) biti komad koji će se uvelike kupovati. Ako ništa, kao svojevrstan statusni simbol. Komadićak brenda kojega si većina može priuštiti!
Prada beauty dostupan je u prodaji od 1. kolovoza, na službenoj Prada-beauty.com web stranici. Vjerujemo da će uskoro biti dostupna i u svim većim luksuznim robnim kućama diljem svijeta.
Foto: Prada Beauty