Povratak 90-ih: Carmen Electra i Jenny McCarthy u novoj SKIMS kampanji 
Povratak 90-ih: Carmen Electra i Jenny McCarthy u novoj SKIMS kampanji 

Povratak 90-ih: Carmen Electra i Jenny
McCarthy u novoj SKIMS kampanji 

Samo tjedan dana nakon što je Pamela Anderson predstavila svoju prvu liniju kupaćih kostima za Frankies Bikinis, a koja nas je vratila u 90-e i Baywatch eru, brend SKIMS iza kojeg stoji Kim Kardashian, lansirao je swimwear kampanju u kojoj glavne uloge igraju seks-simboli 90-ih Carmen Electra i Jenny McCarthy. Slučajnosti ili još jedna Kardashian marketinška strategija – nikada nećemo saznati. Ali, nakon prvog pogleda na kampanjske fotografije, jedno naslućujemo – povratak pranja automobila u kupaćim kostimima kao dio kreativne strategije je ponovo tu.

Mala bijela haljina

Ali, prije nego saznamo sve o novoj SKIMS kampanji, vratimo se za trenutak na početak priče. Tko se sjeća kada je prošle godine Kim Kardashian obukla bijelu haljinu za koju se ispostavilo da je kopija kreacije Stephena Sprousea iz 1998. godine? Haljinu je prije nje nosila Kate Moss na modnoj reviji, a potom i Carmen Electra prilikom dodjele MTV nagrada 1998. Ispočetka su se vodile rasprave je li riječ o vintage komadu, jer ih Kim dosta posjeduje  u svojoj arhivi, ali se brzo ispostavilo da je kopija, točnije haljina sašivena po mjeri, a očigledno i uzoru na već postojeću. Carmen Electra se tom prilikom oglasila na Instagramu, ali umjesto kritike, pružila je podršku Kim. Je li ovaj potez bio ulaznica za novu SKIMS kampanju ili je Carmen Electra oduvijek bila samo Kimina inspiracija – ne možemo potvrditi.

 Carmen Electra & Jenny McCarthy x SKIMS

Nova SKIMS swimwear kampanja je tu i u prvi plan vraća dvije planetarno slavne žene Carmen Electru i Jenny McCarthy. Sama kampanja slavi utjecaj koji su obje imale na pop kulturu 90-ih. McCarthy se proslavila nakon što je 1995. godine proglašena za Playboy zečicu godine, dok je Electrina uloga u TV seriji Baywatch bila povod da se nađe na gotovo svim naslovnicama poznatih svjetskih magazina. Upravo taj memorijalni throwback okosnica je nove kampanje. Pa tako vidimo Carmen Electru i Jenny McCarthy na fake naslovnicama u SKIMS kupaćim kostimima. Čini se da je Kim pošlo za rukom ne samo da osvoji suvremene medije već i da se retroaktivno upiše u medijsku povijest, pa makar i preko vlastitog brenda.

Osim o povratku seks-simbola 90-ih, najviše pozitivnih komentara ide na račun njihovog izgleda. Više od tri desetljeća kasnije one izgledaju kao na vrhuncu svoje slave. Vođen time, SKIMS tim imao je na umu da pod svjetla reflektora stavi dvije žene koje su obilježile jednu eru. Pored toga, brend želi proslaviti žensku bezvremenu privlačnost, podsećajući svijet da se samopouzdanje i seksepil ne mogu ograničiti. Osim u kreativnoj strategiji, retro vibe se pojavljuje i u novim modelima kupaćih kostima. Klasičan bikini je ponovo tu, a vraća se i jednodijelni model bez rukava sa zatvaračem na prednjoj strani.

*Članak preuzet sa Journal.rs.

Foto: Instagram @skims

Učitati još
Zatvori