Lab filozofija
Popularni beauty concept store je tako sa zagrebačke adrese konačno stigao i na beogradsku, u Vasinu ulicu. Tatjanina misija, nakon i više nego uspješnih zagrebačkih izdanja, ostaje ista – približiti i učiniti lako dostupnima beauty brendove i popularne kozmetičke proizvode koji do sada nisu bili široko dostupni u Srbiji.
Tatjanina ljubav prema kozmetici rodila se i produbila dok je radila kao profesionalni model u modnoj industriji, a brojna putovanja u posljednjih nekoliko desetljeća omogućila su joj da se upozna s renomiranim beauty brendovima i njihovim hit proizvodima o kojima smo redovito znale čitati na stranicama internacionalnih glossy magazina.
Kako nam je sama rekla kad smo je posjetili u novom zagrebačkom Labu u veljači, nadogradnja koncepta je već neko vrijeme u planu: “Lab se širi i mijenja. Rebranding obuhvaća dizajn web stranice, vrećica, svih materijala i vizuala koje je osmislila Ana Tevšić Nauković, ali i nadogradnju koncepta. Otvara se i Beogradski Lab koji će imati “best of both worlds”, ali i tretmane i profesionalnu liniju dva svjetski renomirana brenda Augustinus Bader i 111Skin čiji smo ekskluzivni distributeri u regiji.”
Što možete naći u beogradskom Labu
Na Lab beauty meniju mogu se naći svjetski (a naročito američki) hit brendovi za njegu kože lica i tijela kao što su Vintner’s Daughter, Ouai, Aime, Dr. Dennis Gross, Soleil Toujours, Odacité, Joanna Vargas, French Girl, MZ Skin, organski make-up brendovi RMS, ILIA i Eyeko te vrhunski proizvodi za kosu koje potpisuje Christophe Robin.
Jedan od naših favorita u Labu
Osim toga, čuveni Augustinus Bader u koji se kunu Margot Robbie, Victoria Beckham, Kim Kardashian, Irina Shayk, pa čak i muške zvezde poput Leonarda di Caprija također govori u prilog osnovnim beauty principima koncepta Lab koji se sastoji u pažljivo odabranim brendovima, ali i izvrsnom poznavanju trendova iz područja kozmetike.
Osim toga, naš omiljeni skincare brend ove godine slavi pet godina od lansiranja legendarnih proizvoda – The Cream i The Rich Cream. Popularnim kremama za lice započela je revolucija upravo u svijetu njege kože – osim što su bazirane u znanosti, toliko su moćne i djelotvorne, da su zaista samo one potrebne u svakodnevnoj beauty rutini.
Smart tehnologija sama procjenjuje šta je vašoj koži potrebno i prema tomu je njeguje. Stimulira samoobnavljanje stanica, smanjuje znakove starenja, zateže i hidrira kožu te joj pruža neophodni sjaj. Najveća prednost je ta što smanjuje potrebu za nanošenjem šminke jer ujednačava ten i smanjuje nesavršenosti.
Chic & urban interijer
Tamo gdje se na delikatan način susreću najnježniji kozmetički preparati poznatih svjetskih brendova i njihove ambalaže koja zadovoljavaju i najviše estetske standarde, sasvim je logično da bi i njihov dom na beogradskoj adresi trebao biti jednako poželjan. Kako smo bili na licu mjesta – uvjerili smo se da jest.
U epicentru Beograda naišli smo na urban industrijski dizajn koji na zanimljiv način koketira sa suptilnim velikim lusterima, dok ogledala velikih formata daju iluziju prostranosti centra grada i reflektiraju ono najljepše na njegovanoj ženi.
Interijerom dominira bijela boja, s pokojim suptilnim srebrnim i crnim naglascima koji ostavljaju dovoljno prostora kozmetičkim proizvodima da vode glavnu riječ, da dođu do izražaja. Tragovi fasadnih cigli na zidovima podsjećaju da danak vremenu ne mora nužno biti loš, već da uz pravilnu njegu i tretman može zablistati u punom sjaju.
Nama je sve ovo bilo dovoljno da se zapitamo – gdje počinje, a gdje završava pravilna njega. O tome, u nekoj od narednih beauty priča, pa možda baš i s ove adrese.
*Članak je preuzet sa Journal.rs.
Foto: Jelena Branković