Jedan od najvećih sportskih lanaca, češki Sportisimo nedavno je započeo s poslovanjem na hrvatskom tržištu prvo lansirajući svoj webshop, a vrata svoje prve trgovine otvorio je i u shopping centru u Gospiću. Na 650 kvadrata trgovačkog prostora, češki brend nudi široku ponudu sportske opreme, trendi odjeće i dodataka za sve vrste sportova.
Kupci mogu birati između najnovijih trendova i proizvoda, a prednjači odjeća i obuća više od stotinu brendova, kao i veliki izbor opreme za razne indoor i outdoor sportive – od nogometa i košarke do planinarenja. Koncept uređenja prostora kupcima pruža jednostavan i vizualno pregledan užitak kupovanja uz moto Život je u pokretu, što je ujedno i filozofija kompanije.
“Drago mi je što smo samo nekoliko dana nakon ulaska u schengensku zonu u Hrvatskoj krenuli s maloprodajom u Hrvatskoj i veselimo se našem daljnjem razvoju na ovom novom tržištu. Ove godine očekujemo otvaranje još najmanje tri trgovine. Sada ćemo se prvenstveno fokusirati na gradove i regije s više od petnaest tisuća stanovnika. Što se tiče asortimana, sve trgovine bit će slične onima u drugim zemljama, naravno s ciljem prilagodbe hrvatskom kupcu“ – rekao je Berberi Erion Janis, direktor ekspanzije za maloprodajno tržište.
Ovaj sportski div počeo je s radom kao mala tvrtka 2000. godine, a sada se nametnuo kao jedan od glavnih lidera u prodaji sportske opreme. Osim trgovine aktivan je i webshop koji također nudi veliki izbor sportskih brendova na jednom mjestu. S obzirom na bogatu ponudu i činjenicu da se atraktivni artikli često mogu naći po povoljnim cijenama, sportisimo.hr je polako, ali sigurno u kratkom razdoblju postao jedan od omiljenih online destinacija.
Kontinuiran rast na europskom tržištu rezultirao je porastom broja zaposlenih, a s Hrvatskom sad broji ukupno 221 trgovinu u 6 europskih zemalja. Do kraja 2023. godine tvrtka planira otvoriti još tri trgovine na hrvatskom tržištu.
Sigurni u svoje poslovanje, o kojima govore rezultati češke tvrtke, otvorenje trgovine u Lici jedan je od njihovih strateških poteza nastao u suradnji s brendom shopping parkova Stop Shop koji posluje u srednjoj i istočnoj Europi.
Foto: PR