Poput prekrasne filmske dive iz nekog napetog noir krimića modna zvijezda nove kampanje Maria concept storea ‘La Femme’ savršeno je obučena za sve uloge – od glamurozne rokerice i retro dame do dramatične darkerice i seksi femme fatale.
U luksuznim statement lookovima top dizajnerskih brendova, poput Balenciage, Valentina, Guccija i Bottege Venete, svako njezino lice zrači sofisticiranom elegancijom i nenametljivim luksuzom koji savršeno dočaravaju modnu i estetsku filozofiju Maria concept trgovina u Dubrovniku i Zagrebu.
‘La Femme’ odaje počast onima koje vole i slave – ženama
Ideja je potekla od različitih načina na koje, kroz žensku modu, promatramo svijet oko sebe te kako se mijenjaju perspektiva i doživljaj kad istu stvar promatramo iz daljine ili izbliza.
Kampanja se sastoji od crno-bijelih fotografija u kombinaciji krupnih portreta i total figura koje zajedno tvore savršeno skladnu vizualnu cjelinu – portreti u prvom planu otkrivaju raspoloženje i emocije na licu kao i detalje nakita i tekstura na odjeći dok figure u drugom planu zavode manekenskim pozama naglašeno ženstvene siluete koje nove dizajnerske it komade predstavljaju u najboljem svjetlu.
Ove godine obilježavaju i petnaest godina od otvaranja prve trgovine u Dubrovniku i ova je kampanja čestitka i zahvala svim ženama koje ih podržavaju i posjećuju sve ove godine jer upravo su one, njihova elegancija i individualizam, snaga i emocije, hrabrost i ljepota – inspiracija iza svega što rade, poručuju iz Maria concept storea.
Koncept, styling i dizajn kampanje: kreativni direktor Maria storea Saša Joka
Fotografija: Mladen Šarić
Make up. Simona Antonović
Frizura: Milena Maršić iz salona Glamour
Foto: Maria store/Mladen Šarić