Tatcha, popularni japanski brend ima novu liniju proizvoda. Radi se o prvim njihovim proizvodima za njegu tijela. Oni dolaze nakon velikog uspjeha Tatcha skincare proizvoda, za čije jedinstvene formule su osvojili i nekoliko nagrada.
Osim toga, Tatcha je i omiljeni brend mnogih poznatih osoba poput Selene Gomez, Kim Kardashian i Meghan Markle. Uz toliku popularnost nije ni čudo što su proširili asortiman i bacili se u proizvodnju proizvoda za njegu tijela. Inače, ta nova linija nosi ime ‘Forest Awakening Collection’.
Tatcha ‘Forest Awakening’ kolekcija
Kolekcija se sastoji od tri proizvoda – Hinoki mlijeka za tijelo, Hinoki kupke i Hinoki ulja za tijelo. Ako se pitate što je Hinoki, niste jedini. Radi se o japanskom crnogoričnom stablu koje tijekom cijele godine proizvodi golemu količinu eteričnih ulja. Liječnik koji je proučavao to stablo, a s kojim je Tatcha razvijala ovu liniju kaže kako je njegovo istraživanje pokazalo da upravo ulja Hinoki stabla imaju najviše dobrobiti za tijelo i um.
Ova tri proizvoda najbolje je koristiti zajedno, najprije kupku, zatim mlijeko za tijelo i naposljetku ulje. Inače, kupka je pomalo neobične strukture, ona je više piling, ali se pjeni. Najbolje od svega, ona sadrži celulozu i prirodni je piling, odnosno ne sadrži mikrokuglice koje sadrže drugi pilinzi. Svi proizvodi imaju nježan zemljani miris.
‘Forest bathing’ tradicija
Iz Tatche kažu i kako ovo nije isključivo njega tijela. Ova tri proizvoda sadrže mješavine ulja koje korištenje ove linije pretvaraju u wellness iskustvo. Nježan miris umiruje, a uz to je rezultat meka i hidratizirana koža. Cijena kompleta je 99 dolara, odnosno oko 750 kuna.
Ova kompletna kolekcija temelji se na japanskoj tradiciji ‘forest bathinga’. Izraz je to koji se pojavio osamdesetih, a praksa je razvijena kako bi se ljudi, često izmoreni od posla, ponovno povezali s prirodom. Ova ekoterapija brzo je zaživljela. Istraživanja su pokazala da ljudima godi biti ‘uronjen’ u prirodu. Ne morate biti fanatik za druženje u prirodi i kampiranje, dovoljno je da samo šetate prirodom. Taj smirujući osjećaj i dobro djelovanje na organizam Tatcha je željela prenijeti u proizvode za njegu tijela.
FOTO: Instagram (@tatcha)