Kate Moss pokreće vlastiti wellness brend – Cosmoss. Lansiranje brenda najavljeno je za 1. rujna. Na službenoj stranici stoji kako se radi o ‘self care brendu stvorenom za moderna životna putovanja’. Također, dodaju kako se temelji na ‘bogatom životnom iskustvu Kate Moss, koja je odlučila podijeliti priču o svom putovanju prema prihvaćanju same sebe’.
Ovaj novi pothvat Kate Moss stiže nakon što je 2016. godine pokrenula vlastitu agenciju, a ranije 2022. postala je kreativna direktorica brenda Diet Coke.
Ovo je prvi puta da se komercijalno baca u svijet wellnessa. Ipak, dobro je poznata njezina ljubav prema jogi. Također, Moss je česta gošća TheLifeCo Bodrum wellness i detox retreata, a također obožava i ‘juicing’ trend.
Za Cosmoss kažu kako će prikazivati dane točno onakvima kakvi jesu. To je priličan odmak od, recimo, Goopa, wellness brenda Gwyneth Paltrow. Detalji samog brenda Cosmoss još nisu javni. Još uvijek se ne zna kako će točno izgledati ni kako će funkcionirati. Jedino što je objavljeno je da je ‘svaki proizvod studiozno razvijan s dobrobiti na pameti, a svaki ritual otvara vrata ravnoteži, obnovi i ljubavi’.
Iako se radi o wellness brendu, ne treba zaboraviti da je Kate Moss poznata kao jedna od najslavnijih party djevojaka. Stoga, ne bi trebalo čuditi ako u Cosmossu spoji zen i party dio svoje osobnosti. A kada već govorimo o wellness brendovima, osim Goopa, konkurencija će joj biti i Poosh Kourtney Kardashian.
Sama Kate Moss Cosmoss je najavila videom u kojem gola ulazi u jezero. Već postoji i stranica brenda. Na njoj se zasad možete samo prijaviti za newsletter kako biste prvi saznali novosti o brendu.
FOTO: Profimedia