Vrijedna obitelj Finderle iz Istre ima preko 30. godina iskustva bavljenja ribolovom, a svoje je znanje i ljubav odlučila spojiti tako što su otvorili bar u kojem stvaraju jela u kojima mogu uživati svi, a koncept rada ujedno je ‘pažljiv’ prema prirodi. Tako je nastao projekt Tunaholic. Prvi Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine u Poreču, a svoju su ljubav prema ribi pretvorili u autohtonu, ali modernu gastro priču.
Tunaholic nije običan fish bar, to je priča vrlo pomno osmišljena do najsitnijih detalja – od pripreme hrane i naziva jela, ambalaže, promocije brenda, dizajna objekta. Tunaholic Fish bar baziran je na gastro ponudi ribljih jela. Glavna namirnica je tuna, a slijede sabljarka, morski pas, losos, girice, lignje, srdele, muzgavci. Osnovne su namirnice osmišljene na drugačiji i originalan način što ovaj street food koncept čini vrlo atraktivnim.
U kratkom periodu zapeli su za oko gastro kritičarima te dospjeli na sam vrh gastro scene. Uvršteni su u 9 najboljih street food lokala u Hrvatskoj, pozicionirani na visokom drugom mjestu. Tunaholic fish bar ponudio je opciju franšize, a ona se zaista odmah realizirala. Ideja objekta Tunaholica primamljiva je kao koncept objekta, a rado bismo ga imali u svakom gradu na moru, ali i na kontinentu!
Svjetski, a naši
Još 2020. godine ponudili su svoje gastro delicije gradu Poreču, a o čemu smo već pisali. Nakon toga, identičan koncept preslikan je u srcu Rovinja, u stari dio grada koji vodi do impozantne Crkve Sv. Eufemije.
Bar otvorio svoja vrata u Trogiru i Ljubljani
Tu nisi stali, već su odlučili svoju gastro ponudu prezentirati i susjednoj nam Sloveniji. Bar se smjestio između Zmajskog mosta i Prešernovog trga. Tunaholic fish bar Ljubljana pomalo je proširen koncept od klasičnog take away street fooda. Bar ima puno sjedećih mjesta te je poznat po izuzetno velikoj ponudi vina i piva. U ovoj povijesnoj ljubljanskoj jezgri, uživat ćete i u eksterijeru, kao i u predivnom interijeru.
Prije mjesec dana bar je svoja vrata otvorio i u Dalmaciji. Smjestio se u samom srcu starogradske jezgre Trogira tik uz Katedralu Sv.Lovre, monumentalne bazilike koja je ujedno i najpoznatija trogirska znamenitost – što mu daje posebnu draž. Tunaholic fish bar Trogir oslikava tipičan koncept street fooda, a u hrani možete uživati na dvije predivne terase u starogradskoj jezgri Trogira.
Osim lokacije, novi barovi Tunaholica preslikani su do sitnih detalja, dizajnerskog uređenja interijera, identičnog jelovnika, personalizirane ambalaže, koncepta PR-a.
Ideja Tunaholic priče došla je odavno. Obitelj smo sa preko 29. godina iskustva u ribolovu, poznavanju ribljih namirnica, uživanju u ribljim gastro delicijama. Volimo more, autohtona jela, namirnicu ribu. Šteta je da u ribarskim mjestima nije bilo opcije pojesti burger od tune, najjednostavnije jelo girice i sardele, lignje ili koju salatu od folp, onako „s nogu“ – kaže vlasnik Tunaholic brenda Patrik.
Patrik je ujedno zadužen za pripremu delicija te osmišljavanje jela i vođenje logistike, dok je supruga Vesna zadužena za franšizni dio te uređenje interijera i brigu oko brenda.
Brend Tunaholic zaštićen je na Hrvatskom i Europskom tržištu
Tunaholic nije osmišljen kao luksuzan prostor sa skupim namirnicama, već kao jednostavan koncept. Na prvom mjestu je uklopiti osnovnu namirnicu iz mora u jednostavan i zdravi meni. Pažnja se posvećuje i brzoj pripremi, modernom izgledu te da se sve zajedno ponudi gostima u prihvatljivoj takeaway ambalaži.
U Tunaholicu možete tako pojesti Pusterlu, Peškeru, Parentinu, Decumanus, Rivettu. Sve su to osmišljena jela koja su dobila naziv po starim ulicama i kvartovima Poreča. Osim tuna burgera, srdela burgera, burgera od morskog psa, lososa nude i delicije od sabljarke. Također, u ponudi imaju i fish & chips, a ono što je zanimljivo možete ga pojesti u simpatičnim kornetima „to go“. Mislili su na sve, tako da možete posjeti i salatu od folpi te jela bez glutena, Pjat Sv. Eleuterije i Pjat Sv. Eufemija.
Briga za okoliš kao nit vodilja
Tunaholic nije više samo riblji street food, Tunaholic je lifestyle brend koji vodi brigu o edukaciji mladih o zdravoj prehrani i brizi za okoliš.
Ovu zimu napravili smo projekt TunaholicArt s dječjim vrtićem kako bi potaknuli upoznavanje djece s ribom kao zdravom namirnicom i podignuli svijest o važnosti očuvanja mora. Djeca su izradila plakate, crteže ribe i hobotnica i Tunaholic loga. Sve smo te male „umjetničke radove“ pretočili u promotivne materijale za partnere i klijente. Izradili smo i predivan Tunaholic kalendar, a imamo platnene vrećice u dvije varijante – rekla nam je Vesna.
Jako im je stalo do ambalaže, kako do kvalitete tako i do samog izgleda. Takeaway ambalaža je personalizirana, ali i biorazgradiva te izrađena od recikliranih materijala. Zaštitili su brend u Hrvatskoj, ali i u raznim Europskim zemljama, te je u vrlo kratkom vremenu postao prepoznatljiv i drugačiji. Posjetite ih i sami se uvjerite zašto.
Foto: Ana Knežević, Franko Kelam