Ponekad nam se čini da je ljubav prema slasticama urođena baš svakom djetetu. U moru razno raznih slastica i slatkiša, čokolada, bombona i sladoleda kojima su danas najmlađi izloženi, zapravo je jako teško, pa gotovo i nemoguće, pronaći proizvod koji će istovremeno biti potpuno prirodan, napravljen bez aditiva, aroma i dodatnih šećera. Roditeljima je pak teško braniti ta mala, slatka veselja svojim mališanima.
Ipak, mnogi roditelji za svoje mališane žele samo najbolje i najzdravije, a upravo nedostatak proizvoda koji može ponuditi svom djetetu inspirirao je jednog tatu da nešto oko toga poduzme. Novi, domaći brend Daš Pops? na tržište je ovih dana izbacio eko, veganske sladolede za bebe i djecu. Njihovi sladoledi rađeni su od 100% voća, povrća te pažljivo odabranih žitarica. Dolaze u raznim bojama i okusima, prilagođeni su uzrastima od 6+ i 12+ mjeseci, a vlasnik brenda, Marko Šepetavc, otkrio nam je više detalja o sladoledima o kojima će se ovog ljeta puno pričati!
-daš Pops?
- Što je zapravo Daš Pops, što sve radite?
Daš bebi sladoled? Da! Jer je bez aditiva, bez dodanog šećera, bez aroma i bez bojila. Daš Pops je sladoled kraft proizvodnje tj. rađen ručno u malim serijama od najkvalitetnijeg ekološkog voća i povrća koje kombiniramo s nježnim žitarica (pir i zob), nutritivno prilagođen bebama i djeci. U našem sladoledu nema mlijeka, koje je jedan od najčešćih alergena kao ni tragova orašastog voća, soje i drugih vodećih alergena. Dakle, veganski, nutritivni, zdravi sladoled.
Za sada smo izbacili samo baby i kids proizvode, a slijede vrlo brzo i nove recepture za odrasle. Naravno sljedeće godine stižu još i neki novi proizvodi, no ne želimo odati svoje tajne pre rano.
- Kako je nastao brend, odakle ideja i motivacija za cijelu priču?
Kao privatnom poduzetniku, meni vrag ne da mira. U glavi imam bezbroj ideja i želja, a iza sebe dug popis poduzetničkih projekata. Ipak, moram priznati, od svih do sada, Daš Pops je najspecifičniji i mogao bih reći najosobniji. Ideju za proizvodnju veganskih sladoleda bez aditiva vučem u svojim bilješkama već godinama, no ideja za baby sladoled rodila se isto kad i moj mali centar svemira Daška, po kojoj je sladoled i dobio ime (Daš). Nakon njenog 6. mjeseca krenuli smo s uvođenjem hrane i naišli na čitav niz alergena na koje je reagirala. Dodatni izazovi s kojima smo se susretali kao novopečeni roditelji su izbijanje zubića, prve temperature i borbe s odbijanjem hrane.
U tim trenucima, gledajući ženu kako pati s kuhanjem kašica (a nije vrsna kuharica) sam shvatio da joj možemo ponuditi jedan od naših prototipa sladoleda – ipak ne sadrže ništa što beba ne smije… Oduševljenje je blaga riječ za to kako je Daška reagirala. I tako se rodila ideja o čitavoj liniji namijenjenoj bebama i djeci. Dakle Daš pops? je nastao za našu Dašku 🙂
- Po čemu su Daš Pops drugačiji i jedinstveni na tržištu? Kakav je sastav sladoleda?
Razvoj proizvoda trajao je punih godinu dana, a najveći je izazov bio naći dobavljače ekoloških sastojaka najviše kvalitete koji će rezultirati proizvodom koji zadovoljava standarde zdravstvene ispravnosti hrane za dojenčad koji su i 3 puta stroži nego za ostalu hranu. Iako smo mali, izrazito nam je važna struka, a u našem su timu chef veganskih slastica Mia i prehrambena tehnologica Azra, specijalistica kvalitete i sigurnosti hrane, s kojima smo uz podršku agencije za istraživanje tržišta i inovacije stvorili proizvod koji još ne postoji u svijetu, ekološki, veganski sladoled za bebe od 6+ i 12+ mjeseci.
- Koliko proizvoda imate u ponudi, kako ih radite?
Za sada u prodaji imamo pakete po 5 sladoleda za dva uzrasta beba: 6mj+ i 12mj+, složenih prema preporukama uvođenja dohrane za određenu dob. Organsko voće i povrće nježno se kuha na pari i kombinira sa zobi i pirom, odnosno kakaom, u osvježavajuće sladolede koji svojim prirodnim okusom bebama i djeci pružaju veliko zadovoljstvo i daju nutritivno vrijedan desert ili međuobrok.
- Gdje se vaši sladoledi mogu kupiti?
Friškoteka, Proljeće, Mrkvica, Špeceraj.
Želimo ostati dosljedni sebi i biti dio ponude u manjim lancima trgovina provjerene kvalitete koji cijene isto što i mi kada je u pitanju kvalitetan proizvod.
- Tko je zaslužan za logo i dizajn?
Za logo i dizajn zaslužna je naša poznata dizajnerica Ana Tevšić. Kao dugogodišnja prijateljica moje supruge, surađivali smo već puno puta, uvijek iznova oduševljeni s finalnim produktom.
- Kakvi su prvi dojmovi najmlađih kušača?
Ovisi o paleti okusa na koju je čovjek naviknut. U većini slučajeva oni najmanji uživaju, jer im okusni receptori još nisu iskvareni teškim šećerima, čokoladama, bombonima, aditivima, slatkim mliječnim proteinima i sličnim okusima. Što su stariji kušači, to više pokušavamo prilagoditi namirnice, recepte i kombinacije da čak i “najiskvarenijem” nepcu pružimo novi okus za uživanje. 🙂
- Planovi za razvoj brenda? Hoćete li otvarati svoju sladoledarnicu ili nešto slično?
Svakakvi su planovi u mojoj glavi, no to je iznenađenje .
Foto: Ana Tevšić Nauković