KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.
„Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo dizajn stiliziran na nama neočekivan način“, kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.
Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a ovdje možete istražiti i komade u KLISAB novoj paleti jarkih boja.
Foto: Filip Koludrović
Produkcija: Nikola Beban
Make up: Saša Joković za Estée Lauder
Kosa: Mijo Majhen
Stilistica: Ana Nikačević
Asistentica stilistice: Marcela Vrček
Asistent šminke: Marko Tolić