Naš poznati TV voditelj poziva na samopregled testisa – pogledajte video koji nas je oduševio
Podaci HZJZ-a pokazuju da je rak testisa najčešći oblik raka koji pogađa mlađe muškarce, a tome su posebno izloženi upravo oni u dobi od 20 do 40 godina. Srećom, rano otkrivanje raka testisa uvelike povećava šanse za preživljavanje, na čak 95%. Prvi i najvažniji korak kojim se ova maligna bolest može otkriti na vrijeme je samopregled testisa. Upravo su nadolazeći tjedni pravo vrijeme za podizanje svijesti o očuvanju muškog zdravlja. Studeni je, naime, poznat i kao mjesec u kojem svoje partnere, očeve, braću i prijatelje potičemo da naprave preventivni pregled i na taj način sačuvaju svoje zdravlje. Samopregled testisa moguće je napraviti jednostavno i brzo, a ono što je još važnije je obaviti to na pravilan način.
Zoran Šprajc je napravio hrabru demonstraciju samopregleda
S obzirom na to da ga prati veliki broj ljudi, Zoran Šprajc priključio se kampanji CROATIA osiguranja pod nazivom „Jedan trenutak za sebe, jedna briga manje“ te kratkim i edukativnim videom odlučio potaknuti hrvatske muškarce na brigu o vlastitom zdravlju.
Kampanja očuvanja zdravlja iza koje stoji CROATIA osiguranje pokrenuta je kako bi kod građana osvijestila važnost redovitih kontrola u prevenciji malignih bolesti. Prva u nizu aktivnosti u okviru kampanje fokusirana je upravo na važnost samopregleda koje svatko od nas može vrlo lako napraviti i tako prevenirati teži oblik bolesti, ali i spasiti svoj život.
“Mnogo toga možemo učiniti za svoje zdravlje, ali ništa nije tako jednostavno i lako kao samopregled testisa. Maligna kvržica može se lako otkriti, ali i odstraniti. Šteta bi bila da ne koristimo mogućnost koju pruža samopregled i spriječimo teže komplikacije pogotovo kod mlađih muškaraca jer oni su i najviše ugroženi. Pregled je jednostavan i svi muški bismo ga trebali raditi kako bismo mogli reagirati na vrijeme i sačuvati zdravlje“, poručio je Šprajc.
Odvojite trenutak za sebe i osigurajte si jednu brigu manje
O važnosti samopregleda za očuvanje zdravlja svjedoče i podatci središnjeg zdravstveno-informacijskog portala. Podatci CEZIH-a pokazuju kako su pandemija i epidemiološke mjere u 2020. uzrokovali pad broja preventivnih pregleda i zahvata u hrvatskim bolnicama za čak 20%. Samim time postavlja se pitanje koje su posljedice za pacijente koji nisu uspjeli na vrijeme obaviti pregled ili dobiti dijagnozu. Upravo iz tog razloga CROATIA osiguranje novom kampanjom „Jedan trenutak za sebe, jedna briga manje’’ poziva sve građane na odgovornu brigu o vlastitom zdravlju.
“Samopregled nije zamjena za redovite liječničke preglede, ali značajno pomaže u ranoj detekciji malignih bolesti. Odvojite trenutak za sebe i osigurajte si jednu brigu manje!“, zaključuje Šprajc. Ovom društveno odgovornom kampanjom ističe se važnost samopregleda u svrhu prevencije brojnih bolesti, a CROATIA osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe, svim korisnicima koji do 31. listopada ugovore policu dopunskog zdravstvenog osiguranja poklanja jedan od pregleda s ciljem ranog otkrivanja bolesti. Pregledima u sklopu Dopunsko Detekt paketa građani mogu prevenirati bolesti, kao što su srčani i moždani udar, melanom i razne vrste raka.
Foto: PR, YouTube, YouTube screenshot