Maliq je hrvatski brend koji izrađuje razne predmete od tekstila, a posebno su nam za oko zapele njihove jastučnice i preslatki etuiji za knjige.
Kućni tekstil definitivno je jedna od onih stavki kojem pridajemo mnogo pažnje. Važno nam je da je kvalitetan, a da se dizajnom uklapa u naš lifestyle. Volimo hrvatske proizvođače i njihova kreativna rješenja kojima uveseljavaju našu svakodnevicu. Jedan od takvih brendova je i Maliq. Oslanja se na vrijedna znanja realizacije i dorade tekstila finalno nudeći idejna rješenja i tekstilne produkte za naš prostor. Temeljem stečenih znanja i iskustva poseban naglasak stavlja na dizajn i produkciju tepiha prema željama klijenta.
Maliq propitkuje granice
U svom radu propitkuje granice tekstilnog dizajna, odnos suvremenog i tradicionalnog te veliča tekstil kao važnog dionika u opremanju interijera. Odabire tekstil kao alat izražavanja. Izdvaja ga iz ključnih materijala u dizajnu interijera te postavlja u funkciju poligona za izričaj, platforme za prikaze, podloge za prijenos emocije. U svojim temeljima ima detalj, kvalitetu, transparentnost, etiku i odgovornost. Cilj te izazov upravo su mu u stapanju tehničkih znanja, umjetnosti, dizajna i književnosti u proizvode u kojima su jednako zastupljene i estetska i uporabna dimenzija. Maliq stavlja pažnju na male trenutke. Na osmijeh, osjećaj, dodir, toplinu. Na sjećanje, prizor, miris i boju. Poziva na mir, udobnost i povjerenje. Ukazuje na ljepotu, estetiku i umjetnost.
Custom dizajn tekstilnih predmeta
Svakom projektu, svakom klijentu pristupa individualno. Pita, zanima se i osmišljava kako udovoljiti želju te potrebu, istovremeno otkriti i neke nove svjetove. Stvara unikatni, autentični proizvod kao odgovor na naše potrebe, upute i upite. Svaki njegov tekstilni medij evocira interakciju s ljudskim osjetilima, a korisnik – prepuštajući se vlastitoj osjetilnosti – osvještava i svoje nesvjesno. Znajući kako je pojedinac u neprestanoj potrazi za osobnim motivom kao materijalizacijom vlastite nutrine, Maliq svjesno ostavlja prostor za interpretaciju i personalizaciju proizvoda korisniku.
Foto: Instagram