
Uvijek smo u potrazi za novim i inovativnim beauty proizvodima. No, Dan planeta Zemlje je idealno vrijeme da se fokusiramo na najinovativnije trendove među green beauty proizvodima. Tako možemo donijeti promišljene odluke koje su nježne i prema našem tijelu i prema našem planetu. Isprva je potrebno definirati green beauty, često nereguliranu, a opet trendi riječ. Green beauty znači da su proizvodi dobiveni od prirodnih sastojaka i/ili su napravljeni korištenjem održivih i obnovljivih izvora.
Kako biste bolje shvatili razliku između konvencionalnih proizvoda i green beauty proizvoda odvojite minutu i razmislite o svojoj koži kao da se radi o vašem želucu. Zamislite da jedete hranu koja je puna prerađevina, sadrži konzervanse, stabilizatore, umjetne zaslađivače i sastojke poput kukuruznog sirupa s visokim udjelom fruktoze. Definitivno bi vam nedostajali svi hranjivi sastojci i antioksidansi potrebni za održavanje optimalnog zdravlja. Uz to biste utjecali i na sve one dobre bakterije koje pomažu u apsorpciji hranjivih tvari kad jednom odlučite jesti povrće. Ista je stvar i s vašom kožom!
Green beauty proizvodi za bolju budućnost naše planete
Ako upotrebljavate konvencionalne beauty proizvode s velikim brojem konzervansa, mirisa i stabilizatora, oštetit ćete mikrofloru kože. Ona će oslabiti vašu funkciju kože i imati negativan utjecaj na njezinu kvalitetu i izgled. S druge strane, green beauty proizvodi sadrže visoko koncentrirane hranjive sastojke, izbjegavaju štetne kemikalije te pružaju potporu i hrane kožu za postizanje učinkovitih rezultata. Isto tako, što je duži rok trajanja proizvoda i što je dalje putovao, tada ćete na popisu sastojaka pronaći više aditiva i konzervansa.
Od biorazgradivih pakiranja do ručnika koji štede vodu te najnježnijih skincare i make up proizvoda koji su poput definicije za riječ green. Svaki green proizvod ima za cilj smanjiti emisije ugljika, eliminirati otrovne sastojke i zauvijek promijeniti industriju ljepote. Green uistinu nadilazi deklaraciju “eco-friendly” koju često možemo vidjeti na ambalažama raznih proizvoda. U nastavku vam donosimo proizvode bez talka, one koji su ugljik-neutralni i negativni, koji su proizvedeni korištenjem održivih i obnovljivih izvora, biorazgradivi, clean proizvodi, one koji vam pomažu štedjeti vodu te oni koji imaju pametno pakiranje ili pakiranje koje možete iznova puniti.










Foto: Instagram, Tatcha, Nordstrom, Bellaffair, Biokozmetika, Cult Beauty, Blue Lagoon Iceland, Revolve, Notino, Susanne Kaufmann