Zagrebačka banka pokreće projekt #prviput kojim želi dati podršku mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveću online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima koji žele otkrivati ljepote domaćih destinacija, pruža jedinstveno mjesto sa svim informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske. Vrijeme pandemije, kada je otežano putovanje van granica zemlje, idealno je za zajedničko otkrivanje čari Hrvatske, čime se pomaže održivosti domaćeg turizma te malim poduzetnicima koji su najviše pogođeni koronakrizom.
Svi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske, prijavom na natječaj u sklopu projekta #prviput imaju priliku osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost kod široke javnosti i predstaviti njihove poduzetničke priče. Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Tako će se u prvom valu velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i na iduću godinu, kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.
Projekt će pratiti i online stranica prviput.hr kao svojevrsna platforma na kojoj se građani na jednom mjestu mogu informirati o jedinstvenim destinacijama i doživljajima u cijeloj Hrvatskoj, tijekom cijele godine. Ovom platformom Zagrebačka banka podupire razvoj domaćeg turizma kroz cijelu godinu.
„Nalazimo se u veoma izazovnoj godini za čitavo gospodarstvo, a posebice za male poduzetnike u turizmu. U Zabi smo prepoznali da poduzetnici danas, više nego ikada, trebaju ne samo financijsku, već sveobuhvatnu podršku, prvenstveno u promociji i digitalizaciji kako bi što bolje definirali svoje poslovne planove i pozicionirali se na tržištu. Upravo zato smo pokrenuli projekt #prviput. Od početka godine pokrenuli smo mnoge značajne društveno odgovorne projekte. #prviput je još jedan doprinos zajednici u kojoj živimo i poslujemo i gdje želimo biti dio rješenja“, rekao je Romeo Collina, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.
Projekt #prviput provodit će se u partnerstvu s Hrvatskom turističkom zajednicom, iz koje su istaknuli važnost ovakvih projekata za hrvatski turizam, posebice za vrijeme posezone.
„Sa zadovoljstvom je Hrvatska turistička zajednica prihvatila partnerstvo u ovom poticajnom projektu i zahvaljujem se vodstvu Zabe na tome što će u ovoj i idućoj zahtjevnoj godini, u kojoj se posebno našao turistički sektor, u prvi plan staviti male poduzetnike u turizmu koji posluju u nedovoljno otkrivenim dijelovima Hrvatske. Naša zemlja obiluje vrijednim i kreativnim turističkim djelatnicima i prekrasnim turističkim destinacijama te sam siguran da žiriju neće biti nimalo lako odabrati najbolje. Ovim putem pozivam sve zainteresirane da svoje skrivene turističke bisere prijave na nagradni natječaj i pokažu zašto baš njihovo mjesto ili njihova turistička ponuda zaslužuju biti prepoznati diljem Lijepe naše, ali i šire“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Zagrebačka banka poziva sve da se do 30. rujna prijave na natječaj putem weba: www.prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. Članovi stručnog žirija su Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika).
Predstavljanje projekta #prviput održano je na otvorenom, na imanju Zaluka Heritage Estate u Zagrebu, pod strogim epidemiološkim mjerama i uz akustični nastup glazbenika Nike Turković i Matije Cveka.
Foto: PR